- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Stravování v mateřské škole
Autorka uvádí inspiraci, jak při stravování v MŠ vytvořit klima radosti, které dodává dítěti chuť k jídlu. Děti se při jídle učí samostatnosti, sebeobsluze a rozhodování se.
Spolupráce mateřské školy se střední odbornou školou
Příspěvek se zabývá zkušenostmi se spoluprací s praktikanty ze střední odborné školy v mateřské škole. Současně radí, jak postupovat, aby praktikanti nepedagogického zaměření mohli vykonávat odbornou praxi v MŠ.
Předškolka aneb Pátá třída
Příspěvek prezentuje podmínky a organizaci vzdělávání, které umožňují efektivní výuku dětí ve věku 5 –7 let.
Mateřská škola v roce 1945
Je dobré se občas ohlédnout do minulosti a je potěšující, že některé věci zůstávají ve své podstatě stejné, to dokazuje i krátké zamyšlení nad publikací z roku 1945.
Dračí školka
Záměrem tohoto projektu bylo netradičním způsobem rozvíjet a prohlubovat spolupráci s rodinou, a tím přirozeně obohacovat vzájemnou komunikaci mezi rodičem, dítětem a mateřskou školou.
Cesta pohádkovým lesem
Příspěvek přibližuje akci pořádanou mateřskou školou ve spolupráci s rodiči. Akce volně navozuje na pohybový a ekologický program v MŠ, je obsahově pestrá a umožňuje dětem prožít si svou radost ze zvládnutého a poznaného.
Týden bez televize
Charakteristika integrovaného bloku: Příspěvek představuje doplňkový projekt určený pro navázání a prohloubení spolupráce s rodinou. Popisuje akci, jejímž smyslem je vést děti i rodiče k rozumnému využívání médií a…
Jak motivovat malé strávníky
Příspěvek hovoří o citlivém přístupu k vytváření žádoucích stravovacích návyků u dětí. Zřejmý je zájem autorky o každé dítě v mateřské škole. Místo striktních příkazů k dojídání či lhostejného…
STEP analýza
Anotace: STEP analýza je další možností realizace autoevaluace ve školách, která nabízí jednoduché a přehledné schéma vnějších faktorů, které mohou školu ovlivňovat.
Jsme kamarádi
Přiměřeným a přitažlivým způsobem vytvořit základní pravidla vzájemných vztahů, chování a komunikace, která budou platit společně pro děti, zaměstnance MŠ i rodiče dětí, respektovat je a uplatňovat v každodenním…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|