RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Prázdninová školka s dvouleťáky – Rákosníček

Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy…

Petra Pšeničková, publikováno 16.6.2020 9:25, zhlédnuto 1671×, hodnocení: Hodnocení: 3

Lesní mateřská škola – zázemí

Lesní mateřské školy představují v mnohém zajímavou a inspirující alternativu předškolní výchovy. Co je na první pohled odlišuje od klasických mateřských škol, je prostor tvořící nezbytné zázemí. V Německu se lze…

Tereza Vošahlíková, publikováno 22.11.2009 21:35, zhlédnuto 13394×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Není jablíčko jako jablíčko

Praktický návod jak postupovat, pokud jsou MŠ darovány suroviny určené ke konzumaci, s odvoláním na předpisy, které se týkají hygieny potravin.

Zdeňka Drahokoupilová, publikováno 10.12.2007 0:00, zhlédnuto 10439×

Modernizace naší školky

Využívání elektronických prostředků v MŠ

Lenka Rottová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 4689×

Školní řád Mateřské školy Bakov nad Jizerou

Příspěvek ukazuje jeden způsob zpracování školního řádu v konkrétní mateřské škole.

Dagmar Vlastová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 4099×

Využití hmatové stezky ve výchovně vzdělávací práci

Velmi důležitým místem nejen pro odpočinek a hry je zahrada mateřské školy. Může sloužit také významný výchovný a výukový prvek.

Marie Sládková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 9598×

Podpora pohybových aktivit dětí během celého dne

Základním předpokladem volného pohybu dětí po našich minitělocvičnách je na jedné straně vymezení bezpečnostních pravidel (snažíme se, aby je děti po častém nenásilném připomínání vzaly za své) a na straně druhé…

Marie Šišková, publikováno 4.1.2006 0:00, zhlédnuto 9995×

Učíme se s radostí

Pedagogové jedné z mateřských škol využívají ke své práci s dětmi metody kritického myšlení. Tento příspěvek ukazuje, že tato metoda je se svými principy ve shodě s požadavky a předpoklady RVP PV.

Kateřina Věrtelářová, publikováno 22.3.2005 0:00, zhlédnuto 14166×

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…