Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Prázdninová školka s dvouleťáky – Rákosníček

Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy…

Petra Pšeničková, publikováno 16.6.2020 9:25, zhlédnuto 5652×, hodnocení: Hodnocení: 3

Lesní mateřská škola – zázemí

Lesní mateřské školy představují v mnohém zajímavou a inspirující alternativu předškolní výchovy. Co je na první pohled odlišuje od klasických mateřských škol, je prostor tvořící nezbytné zázemí. V Německu se lze…

Tereza Vošahlíková, publikováno 22.11.2009 21:35, zhlédnuto 15119×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Není jablíčko jako jablíčko

Praktický návod jak postupovat, pokud jsou MŠ darovány suroviny určené ke konzumaci, s odvoláním na předpisy, které se týkají hygieny potravin.

Zdeňka Drahokoupilová, publikováno 10.12.2007 0:00, zhlédnuto 10998×

Školní řád Mateřské školy Bakov nad Jizerou

Příspěvek ukazuje jeden způsob zpracování školního řádu v konkrétní mateřské škole.

Dagmar Vlastová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 4468×

Modernizace naší školky

Využívání elektronických prostředků v MŠ

Lenka Rottová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 5062×

Využití hmatové stezky ve výchovně vzdělávací práci

Velmi důležitým místem nejen pro odpočinek a hry je zahrada mateřské školy. Může sloužit také významný výchovný a výukový prvek.

Marie Sládková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 10516×

Podpora pohybových aktivit dětí během celého dne

Základním předpokladem volného pohybu dětí po našich minitělocvičnách je na jedné straně vymezení bezpečnostních pravidel (snažíme se, aby je děti po častém nenásilném připomínání vzaly za své) a na straně druhé…

Marie Šišková, publikováno 4.1.2006 0:00, zhlédnuto 10363×

Učíme se s radostí

Pedagogové jedné z mateřských škol využívají ke své práci s dětmi metody kritického myšlení. Tento příspěvek ukazuje, že tato metoda je se svými principy ve shodě s požadavky a předpoklady RVP PV.

Kateřina Věrtelářová, publikováno 22.3.2005 0:00, zhlédnuto 14871×

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…