Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Prázdninová školka s dvouleťáky – Rákosníček

Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy…

Petra Pšeničková, publikováno 16.6.2020 9:25, zhlédnuto 2182×, hodnocení: Hodnocení: 3

Lesní mateřská škola – zázemí

Lesní mateřské školy představují v mnohém zajímavou a inspirující alternativu předškolní výchovy. Co je na první pohled odlišuje od klasických mateřských škol, je prostor tvořící nezbytné zázemí. V Německu se lze…

Tereza Vošahlíková, publikováno 22.11.2009 21:35, zhlédnuto 13546×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Není jablíčko jako jablíčko

Praktický návod jak postupovat, pokud jsou MŠ darovány suroviny určené ke konzumaci, s odvoláním na předpisy, které se týkají hygieny potravin.

Zdeňka Drahokoupilová, publikováno 10.12.2007 0:00, zhlédnuto 10632×

Modernizace naší školky

Využívání elektronických prostředků v MŠ

Lenka Rottová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 4725×

Školní řád Mateřské školy Bakov nad Jizerou

Příspěvek ukazuje jeden způsob zpracování školního řádu v konkrétní mateřské škole.

Dagmar Vlastová, publikováno 7.12.2007 0:00, zhlédnuto 4134×

Využití hmatové stezky ve výchovně vzdělávací práci

Velmi důležitým místem nejen pro odpočinek a hry je zahrada mateřské školy. Může sloužit také významný výchovný a výukový prvek.

Marie Sládková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 9688×

Podpora pohybových aktivit dětí během celého dne

Základním předpokladem volného pohybu dětí po našich minitělocvičnách je na jedné straně vymezení bezpečnostních pravidel (snažíme se, aby je děti po častém nenásilném připomínání vzaly za své) a na straně druhé…

Marie Šišková, publikováno 4.1.2006 0:00, zhlédnuto 10035×

Učíme se s radostí

Pedagogové jedné z mateřských škol využívají ke své práci s dětmi metody kritického myšlení. Tento příspěvek ukazuje, že tato metoda je se svými principy ve shodě s požadavky a předpoklady RVP PV.

Kateřina Věrtelářová, publikováno 22.3.2005 0:00, zhlédnuto 14269×

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
4.12.2020 8:30
Pojďte se společně s námi ohlédnout za proběhlou minikonferencí digitální gramotnosti. V…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
3.12.2020 16:28
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
2.12.2020 14:27
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
30.11.2020 8:30
„Cože? To jsem asi špatně slyšela. Tomu fakt nerozumím. Jak oddřít? A od čeho má…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ