RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: rčení, shoda a odlišnost, materiály a morfologicko-syntaktické roviny: jednotné a množné číslo, malované čtení, gramaticky chybně utvořená věta.

Petra Pšeničková, publikováno 20.6.2018 9:46, zhlédnuto 4472×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: popisování obrázku, vyhledávání neshod na obrázku, dějová posloupnost, nadřazené a podřazené pojmy, synonyma, protiklady, homonyma, přirovnání.

Petra Pšeničková, publikováno 29.5.2018 12:27, zhlédnuto 4831×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak rozvíjet orientaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj prostorové orientace a vnímání časového sledu. Žáci se mohou těšit na vnímání událostí v přírodě, odhadování činností, vyprávění a dramatizaci pohádky O řepě.

Petra Pšeničková, publikováno 22.3.2018 9:57, zhlédnuto 6385×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 4. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové paměti, vnímání rytmu, sluchového rozlišování, naslouchání. Žáci se mohou těšit na Orffovy nástroje, hry s chrastítky, naslouchání přírodním zvukům či hlasům ptáků.

Petra Pšeničková, publikováno 21.3.2018 9:37, zhlédnuto 4669×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Žáci se mohou těšit na rýmování, rozkládání slov, vyvozování hlásek ve slově v učebně i při vycházce.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 10:02, zhlédnuto 4491×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet zrakové vnímání v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj zrakové paměti, zrakového rozlišování, zrakové analýzy a syntézy, zrakové figury a pozadí. Žáci se mohou těšit na netradiční pexeso, poutavé pracovní listy, rozlišování stop zvířat.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 9:59, zhlédnuto 5691×, hodnocení: Hodnocení: 3

Příprava dětí na vstup do ZŠ

Problematika školní připravenosti dětí pomocí stimulačního programu, který vychází ze zkušeností s využíváním pomůcek a materiálů Montessori způsobu práce s dětmi do 6 let v posuzovaných oblastech školní…

Jana Smolková, publikováno 10.8.2015 9:28, zhlédnuto 18386×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zvířata I

Dvoudílný seriál je ukázkou, jak lze během dvou vyučovacích bloků zaměřených na jedno téma (zvířata) rozvíjet schopnosti a dovednosti žáků potřebných k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání. Námět je…

Petra Pšeničková, publikováno 11.11.2013 10:41, zhlédnuto 22164×, hodnocení: Hodnocení: 3

Příprava dítěte pro úspěšný vstup do školy

Článek popisuje tři projekty ESF, zabývající se předškolním vzděláváním.

Hana Splavcová, publikováno 23.10.2013 9:23, zhlédnuto 9753×

Na návštěvě u malíře

Ukázka vypráví o chlapci Adámkovi, který se na návštěvě u malíře seznámil s patelkami Boženkou a Máňou, jenž ho budou provázet všemi příběhy v této knize a pomůžou mu uvolnit si ruku, osvojit si základní tahy…

Jiřina Bednářová, publikováno 27.2.2013 9:08, zhlédnuto 7461×

1 — 10 z celkem 16
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…