RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: rčení, shoda a odlišnost, materiály a morfologicko-syntaktické roviny: jednotné a množné číslo, malované čtení, gramaticky chybně utvořená věta.

Petra Pšeničková, publikováno 20.6.2018 9:46, zhlédnuto 3064×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: popisování obrázku, vyhledávání neshod na obrázku, dějová posloupnost, nadřazené a podřazené pojmy, synonyma, protiklady, homonyma, přirovnání.

Petra Pšeničková, publikováno 29.5.2018 12:27, zhlédnuto 3309×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak rozvíjet orientaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj prostorové orientace a vnímání časového sledu. Žáci se mohou těšit na vnímání událostí v přírodě, odhadování činností, vyprávění a dramatizaci pohádky O řepě.

Petra Pšeničková, publikováno 22.3.2018 9:57, zhlédnuto 4270×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 4. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové paměti, vnímání rytmu, sluchového rozlišování, naslouchání. Žáci se mohou těšit na Orffovy nástroje, hry s chrastítky, naslouchání přírodním zvukům či hlasům ptáků.

Petra Pšeničková, publikováno 21.3.2018 9:37, zhlédnuto 3296×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Žáci se mohou těšit na rýmování, rozkládání slov, vyvozování hlásek ve slově v učebně i při vycházce.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 10:02, zhlédnuto 3058×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet zrakové vnímání v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj zrakové paměti, zrakového rozlišování, zrakové analýzy a syntézy, zrakové figury a pozadí. Žáci se mohou těšit na netradiční pexeso, poutavé pracovní listy, rozlišování stop zvířat.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 9:59, zhlédnuto 3682×, hodnocení: Hodnocení: 3

Příprava dětí na vstup do ZŠ

Problematika školní připravenosti dětí pomocí stimulačního programu, který vychází ze zkušeností s využíváním pomůcek a materiálů Montessori způsobu práce s dětmi do 6 let v posuzovaných oblastech školní…

Jana Smolková, publikováno 10.8.2015 9:28, zhlédnuto 15447×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zvířata I

Dvoudílný seriál je ukázkou, jak lze během dvou vyučovacích bloků zaměřených na jedno téma (zvířata) rozvíjet schopnosti a dovednosti žáků potřebných k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání. Námět je…

Petra Pšeničková, publikováno 11.11.2013 10:41, zhlédnuto 19497×, hodnocení: Hodnocení: 3

Příprava dítěte pro úspěšný vstup do školy

Článek popisuje tři projekty ESF, zabývající se předškolním vzděláváním.

Hana Splavcová, publikováno 23.10.2013 9:23, zhlédnuto 9155×

Na návštěvě u malíře

Ukázka vypráví o chlapci Adámkovi, který se na návštěvě u malíře seznámil s patelkami Boženkou a Máňou, jenž ho budou provázet všemi příběhy v této knize a pomůžou mu uvolnit si ruku, osvojit si základní tahy…

Jiřina Bednářová, publikováno 27.2.2013 9:08, zhlédnuto 6963×

1 — 10 z celkem 16
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.8.2019 22:09
Dobrý den, má vedoucí vychovatelka nárok na 21 hod plného úvazku při šesti odd. družiny…
22.8.2019 11:37
Všichni víme, jak je důležité dětem číst… V dnešní době rodiče raději dají…
23.8.2019 13:39
Václav Vojtěch, výjimečný muž. Když jsem poprvé na jeho příběh narazil začátkem 70.…
23.8.2019 10:30
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
11.8.2019 19:33
Dobrý den, mám tříletou zkušenost se studentskou firmou v rámci JACzech arch. moc mě…
17.8.2019 14:27
v blogu peutel
           Že by Domažlice ležely v mělkém dolíku? Nabyla jsem toho dojmu, během…
20.8.2019 21:12
\"To, co je důležité, je, že umělá inteligence nepracuje s žádnými dopředu danými…
22.8.2019 15:36
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
26.7.2019 10:35
Monika
Dobrý den, dívala jsem se na web školy a myslím, že tímto studiem kvalifikaci učitelky MŠ…
14.8.2019 11:35
Učíte na 1. stupni? Motivujete své žáky prostřednictvím knih nejen ke čtení, ale i k…
7.8.2019 10:55
K dalšímu studiu: China has started a grand experiment in AI education. It could reshape how…
22.8.2019 15:32
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV