RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 197

Principy předškolního kurikula, na kterých je postaven RVP PV

•Předškolní kurikulum (formulované prostřednictvím RVP PV) je velmi obecné, protože jen tak může být dynamické a dávat dost prostoru pedagogům pro jeho užití v různých podmínkách (tvorba vlastních školních a…

Kateřina Smolíková, publikováno 19.8.2004 0:00, zhlédnuto 12406×

Předškolní výchova a vzdělávání a její další vývoj v České republice v mezinárodním kontextu

Cílem mezinárodního projektu OECD bylo zachytit současný stav a perspektivu předškolní výchovy a vzdělávání v členských zemích OECD. Článek obsahuje doporučení a výzvy tohoto projektu.

VÚP Praha, publikováno 19.8.2004 0:00, zhlédnuto 21662×

K návaznosti předškolního a základního vzdělávání – východiska, doporučení, metodické náměty

Článek zdůrazňuje potřebu návaznosti předškolního a základního vzdělávání (zejména jeho počáteční fáze). Svou nezastupitelnou roli v tomto procesu sehrává adaptační proces, který bere ohled na individuální…

Kateřina Smolíková, publikováno 19.8.2004 0:00, zhlédnuto 10211×

Návaznost ve vzdělávání z pohledu klíčových kompetencí

Klíčové kompetence pojmenovávají, co je předpokladem spokojenosti a úspěchu v současném světě, v osobním životě i ve sféře profesní, resp. co by jedinec měl vědět, znát, dokázat, zvládat, jak by se měl chovat,…

Kateřina Smolíková, publikováno 18.8.2004 0:00, zhlédnuto 8944×

Co se dítě naučí

Příspěvek obsahuje informační přehled očekávaných výstupů, resp. způsobilostí v oblasti rozvoje hrubé a jemné motoriky, vytvoření předpokladů osvojování trivia a v oblasti sociální informovanosti. Tohoto přehledu lze…

Martina Kupcová, publikováno 16.8.2004 0:00, zhlédnuto 16137×

Potřebujeme hodnotit?

Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.

Hana Nádvorníková, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 10129×

Alternativní vzdělávání v mateřských školách

Vývoj chápání pojmu alternativní výchovy v předškolní výchově a uplatnění inovativních přístupů u nás po roce 1989

Kateřina Smolíková, publikováno 26.7.2004 0:00, zhlédnuto 15791×

191 — 197 z celkem 197


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 19:41
xxxxxd
můžu se stát učitelkou mš když vystuduji školu agc teplice obor se jmenuje učitel mš a…
28.6.2019 8:44
Už tu zase máme prázdniny a my doufáme, že si je po určitě náročném školním roku…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
16.7.2019 14:40
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV