RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 12

K návaznosti předškolního a základního vzdělávání – východiska, doporučení, metodické náměty

Článek zdůrazňuje potřebu návaznosti předškolního a základního vzdělávání (zejména jeho počáteční fáze). Svou nezastupitelnou roli v tomto procesu sehrává adaptační proces, který bere ohled na individuální…

Kateřina Smolíková, publikováno 19.8.2004 0:00, zhlédnuto 10257×

Návaznost ve vzdělávání z pohledu klíčových kompetencí

Klíčové kompetence pojmenovávají, co je předpokladem spokojenosti a úspěchu v současném světě, v osobním životě i ve sféře profesní, resp. co by jedinec měl vědět, znát, dokázat, zvládat, jak by se měl chovat,…

Kateřina Smolíková, publikováno 18.8.2004 0:00, zhlédnuto 8979×

11 — 12 z celkem 12
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.9.2019 11:02
janbratan
Dobrý den. Já mohu doporučit okolí tu http://www.nadryb ni ke m. eu Jezdíme už pravidelně a…
17.9.2019 13:56
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
4.9.2019 18:03
Gratuluji Petře a díky všem za tuhle letní aktivitu. Slávek Hora
18.9.2019 10:57
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 18. 9. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.9.2019 8:49
Dobrý den, vaše školské zařízení jsme doplnili do seznamu institucí. Nyní můžete svůj…
16.9.2019 18:18
Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a…
1.9.2019 17:39
Přesně tak. Lidé, kteří umějí vytvořit aplikaci, která připraví žáka na znalostně…
17.9.2019 13:58
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
16.9.2019 8:36
Dobrý den! Díky za zprávu. Ozveme se vám. Lenka
12.9.2019 14:20
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
31.8.2019 13:33
Jde ale samozřejmě o to, jak je systém přípravy žáků k přijímačkám nastaven …
13.9.2019 12:29
Skupina Projekt Člověk a technika