RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Král

Využití cvičebnice Včelička při práci s dětmi za účelem procvičení paměti, optické i akustické.

Alžběta Palatinová, publikováno 28.5.2009 10:43, zhlédnuto 17030×

Děti, pozor, červená!

Děti, pozor, červená! nabízí náměty k tématu prevence nebezpečí v silničním provozu. Děti získávají znalosti, dovednosti a poznatky o bezpečném chování v silničním provozu.

Jitka Veselá, publikováno 18.5.2009 13:12, zhlédnuto 18305×

Každý z nás je jiný a každý je důležitý

Prostřednictvím tohoto tématu jsou děti vedeny k vnímání odlišností v životě a získávání úcty a respektu k rozdílům.

Miroslava Strakatá, publikováno 28.4.2009 10:19, zhlédnuto 15201×

Kde zvířátka přezimují

Děti se prostřednictvím pohádky seznamují s pohádkovými postavami a živočichy.

Dana Moravcová, publikováno 24.4.2009 7:03, zhlédnuto 53145×

Kostky

Náměty na využití „kostky“ v denní nabídce činností v MŠ.

Lucie Hubená, publikováno 5.2.2009 14:06, zhlédnuto 10003×

Letem světem s písničkou

Cílem tématu je především seznámit děti prostřednictvím písní s jednotlivými kontinenty na zeměkouli. Tato aktivita je doplněna o mnoho dalších zajímavých činností (např. práce s mapou a globem, výtvarné tvoření z…

Soňa Minolová, publikováno 9.1.2009 14:47, zhlédnuto 66041×

Proměnlivost podzimu

Vzdělávací blok je zaměřen na období podzimu. Cílem je seznámit děti prostřednictvím různorodých činností se změnami v podzimní přírodě a s činnostmi lidí v podzimním období.

Ivana Vašínová, publikováno 8.12.2008 15:56, zhlédnuto 83209×

Barvy podzimu

Článek je inspirován specifikou ročního období – podzimu. Nabízí vhodné relaxační chvilky, ve kterých se děti nejen seznámí s charakteristickými rysy podzimu, ale prostřednictvím cvičení si uvědomí vlastní tělo.

Iva Burešová, publikováno 5.11.2008 9:40, zhlédnuto 35852×

Projekt Moře

Jak se žije u moře? A co se dá u moře dělat? Pojďte si to s námi vyzkoušet…

Kateřina Tomášová, publikováno 3.10.2008 11:10, zhlédnuto 28601×

Rámcový vzdělávací program a technická výchova, 2. část – praktická

Projekt podporuje rozvoj praktických dovedností u dětí předškolního věku, nabízí mnoho nápadů, jak využít různých pracovních technik a přírodního materiálu ve výtvarném projevu dětí. Každá část projektu je…

Martina Cihlářová, publikováno 5.9.2008 12:25, zhlédnuto 7909×

161 — 170 z celkem 190


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…