- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vlaštovičko, leť!
Integrovaný blok seznamuje děti s ročním obdobím podzimu, kdy vrcholí odlet ptáků do teplých krajin. Děti se učí rozlišovat stěhovavé ptáky od těch, kteří u nás zůstávají. Prostřednictvím zajímavých činností se…
Putování za kouzelným pramenem vody
Autorka představuje krátkodobý integrovaný blok nazvaný Putování za kouzelným pramenem vody. Děti se zúčastnily polodenního výletu do okolí města Mnichovo Hradiště s cílem získat nové poznatky o přírodě a místě, ve…
Začínáme s matematikou
Autorka představuje soubor her, prostřednictvím kterých si děti upevňují základní matematické pojmy, uvědomují si prostorové vztahy a orientují se v rovině. Týdenní program je motivován prostřednictvím plyšového…
Léto s veverkou Zrzečkou
Charakteristika integrovaného bloku: Děti se různorodými činnostmi učí vnímat rozmanitosti přírody. Cílem je získat prostřednictvím prožitku konkrétní poznatky o přírodě, seznámit se s jednotlivými druhy jehličnatých a…
Kdo byli dinosauři?
Charakteristika integrovaného bloku: Hlavním cílem tématu bylo uspokojit touhu dětí po informacích z doby dávné, tajuplné, z doby umožňující snít a fantazírovat. Očekávané výstupy: vnímat, že je zajímavé dozvídat se…
Země, voda, vzduch a oheň
Charakteristika integrovaného bloku: Integrovaný blok navazuje na předchozí znalosti a poznatky z oblasti světa přírody. Autorka dovednosti dětí rozvíjí prostřednictvím praktických činností realizovaných na zahradě…
Týden bez televize
Charakteristika integrovaného bloku: Příspěvek představuje doplňkový projekt určený pro navázání a prohloubení spolupráce s rodinou. Popisuje akci, jejímž smyslem je vést děti i rodiče k rozumnému využívání médií a…
Hrátky s rampouchy
Charakteristika integrovaného bloku: Tento příspěvek se v první části zabývá teorií komunikace. Druhá část se věnuje rozvoji interaktivních a komunikativních, verbálních i neverbálních dovedností dětí, posilování…
Pomáhají nám v nesnázích
Charakteristika integrovaného bloku: Pomáhají nám v nesnázích je dlouhodobý projekt zaměřený na seznámení dětí s dopravní výchovou a záchrannými složkami ČR. Děti se každodenně účastní provozu na silnici, proto je…
Výlov rybníka
Charakteristika integrovaného bloku: Mateřská škola Březina představuje tematický blok ze školního vzdělávacího programu - Výlov rybníka. Prostřednictvím tohoto bloku se u dětí snažíme vytvářet pozitivní vztah k…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
15.1.2021 19:23
fórum Profese učitele
Nařídit učitelům sedět ve škole "od - do" může jen někdo, kdo se chová jako…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
15.1.2021 15:22
ivulenka
fórum Online setkávání
Ahoj Leni, děkuji ti moc za tohle suprové zjištění Já jsem se také v poslední době…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
15.1.2021 0:06
btcinvest0427
fórum Online setkávání
Bitcoin 7 invest 0.005 btc return 0.35 btc after 7 hours We provide the fastest bitcoin doubler.…
|
11.1.2021 11:06
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt Místní akční plán (MAP), který je zaměřen na rozvoj mateřských a základních…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|