- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Kostky
Náměty na využití „kostky“ v denní nabídce činností v MŠ.
Projekt Jsme kamarádi a máme se rádi – 2. část
Projekt z oblasti rozvíjení a upevňování sociální dovednosti dětí předškolního věku je rozdělen na dvě části. První nabízí poznatky z oblastí lidského chování, citového vývoje člověka atd., část druhá…
Projekt Jsme kamarádi a máme se rádi – I. část
Projekt z oblasti rozvíjení a upevňování sociální dovednosti dětí předškolního věku je rozdělen na dvě části. První nabízí poznatky z oblastí lidského chování, citového vývoje člověka atd., část druhá…
Poznávám místo, kde bydlím
Tematický blok je plánem aktivit, přibližuje dětem pojem domov v širším slova smyslu. Děti se seznamují prostřednictvím aktivit s místem, kde bydlí, ale i s prostředím, ve kterém žijí různí živočichové, například…
Jak jsme si vytvářeli pravidla ve třídě koťat
Tento příspěvek je jednou z mnoha možností vytváření pravidel ve třídě nejmladších dětí. Ty se prostřednictvím pohádkových příběhů o kočičákovi seznamují s pravidly chování v MŠ, sami je vytvářejí a upravují.
Léto s veverkou Zrzečkou
Charakteristika integrovaného bloku: Děti se různorodými činnostmi učí vnímat rozmanitosti přírody. Cílem je získat prostřednictvím prožitku konkrétní poznatky o přírodě, seznámit se s jednotlivými druhy jehličnatých a…
Kdo byli dinosauři?
Charakteristika integrovaného bloku: Hlavním cílem tématu bylo uspokojit touhu dětí po informacích z doby dávné, tajuplné, z doby umožňující snít a fantazírovat. Očekávané výstupy: vnímat, že je zajímavé dozvídat se…
Hrátky s rampouchy
Charakteristika integrovaného bloku: Tento příspěvek se v první části zabývá teorií komunikace. Druhá část se věnuje rozvoji interaktivních a komunikativních, verbálních i neverbálních dovedností dětí, posilování…
Rytířské hrátky
Charakteristika integrovaného bloku: Soubor her a tvůrčích činností zaměřených na přiměřenou znalost historie, vytvoření přátelského prostředí bez projevů rivality a agrese, rozvoj úcty k životu ve všech jeho formách,…
Poznáváme a chráníme naši zem
Projekt s tematickými okruhy (země, vzduch, voda, smutný les a ekosystém louka) navazuje na společné prožitky z oslavy Dne Země. Kladem příspěvku jsou odkazy na použitou literaturu i výčet básní, říkadel a hádanek v příloze.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
6.12.2019 18:34
Vanesa
fórum Ostatní témata
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
|
|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
|
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
|
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
|
|