RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 124

Strom třídy

Charakteristika integrovaného bloku: Zvolený námět projektu - stromy - vyšel z iniciativy dětí, které s velkým zájmem pozorovaly měnící se přírodu (únor) v okolí mateřské školy. Našim cílem bylo pozorovat blízké…

Hana Maroušková, publikováno 28.8.2007 0:00, zhlédnuto 19658×

Velikonoční zajíčkova noc v MŠ

Charakteristika integrovaného bloku: Jedná se o krátkodobý projekt, který vznikl na základě zpestření všedních dní strávených v MŠ. Motivací tohoto výjimečného dne byly blížící se velikonoční svátky a zámek, který…

Jitka Šindelářová, publikováno 30.7.2007 0:00, zhlédnuto 10304×

Jedeme na výlet

Charakteristika integrovaného bloku: Autorka uvádí nabídku činností, která směřuje k naplňování vytyčeného cíle žádoucími metodami a formami práce. Rozsah nabídky je úměrný předpokládanému časovému rozsahu…

Eva Podolská, publikováno 3.7.2007 0:00, zhlédnuto 13307×

Pekař peče housky

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento projekt je součástí dlouhodobějšího tematického bloku s názvem "Kdo, co, čím aneb Práce dospělých", který seznamuje děti s prací dospělých, významem a užitkem některých…

Eva Pipková, publikováno 26.6.2007 0:00, zhlédnuto 20712×

Zaťukalo jaro

Charakteristika integrovaného bloku: Ukázka integrovaného bloku ve ŠVP PV rozvíjí výtvarnou fantazii a tvořivost, podporuje získávání vědomostí o přírodě kolem nás i charakteristických znacích ročního období jara a…

Jana Bartoňová, publikováno 21.6.2007 0:00, zhlédnuto 37186×

Víš, kde bydlí zvířátka?

Autorka představuje prezentaci určenou pro děti ve věku 3 - 5 let. Prezentace je zaměřena na získávání poznatků týkajících se živočichů a jejich zařazení do prostředí, ve kterém žijí. Ústředním tématem prezentace…

Naďa Kudrnáčová, publikováno 31.5.2007 0:00, zhlédnuto 17669×

Barevné dny

Ústředním tématem projektu jsou barvy. Barvy jako pojem jsou součástí nejen všech činností projektu, ale i organizace školy, spolupráce s rodiči, stravování apod.

Naďa Kudrnáčová, publikováno 4.5.2007 0:00, zhlédnuto 23221×

O podivném kuřátku

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: S využitím pohádky vnímat svět, jeho rozmanitost a odlišnost. Dále přijímat okolí takové, jaké je, a vytvářet k němu vlastní postoj. Očekávané výstupy: získat nové informace…

Romana Zalabáková, publikováno 2.5.2007 0:00, zhlédnuto 16094×

Strom je domov pro zvířátka

Činnosti a hry tohoto integrovaného bloku vychází z celoročního programu naší mateřské školy \\\"Smyslové poznávání přírody\\\" a volně navazuje na předchozí blok \\\"Lesní skřítci\\\". I toto téma poznávaly děti za…

Miroslava Strakatá, publikováno 2.5.2007 0:00, zhlédnuto 28127×, 1 komentář

Pohádka o moudrých dubech a nafoukaném větru

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Na základě pohádkového příběhu rozehrát aktivity a činnosti vedoucí k poznání přírody, konkrétně stromů. Realizace celého tématu je vedena přirozenou cestou, přímým…

Romana Zalabáková, publikováno 30.4.2007 0:00, zhlédnuto 25825×

101 — 110 z celkem 124
«« « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.9.2019 11:02
janbratan
Dobrý den. Já mohu doporučit okolí tu http://www.nadryb ni ke m. eu Jezdíme už pravidelně a…
19.9.2019 19:04
Praktické ukázky pro výuku na 1. i 2. stupni ZŠ si připravila PhDr. Petra Vallin, Ph.D.,…
4.9.2019 18:03
Gratuluji Petře a díky všem za tuhle letní aktivitu. Slávek Hora
18.9.2019 10:57
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 18. 9. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.9.2019 8:49
Dobrý den, vaše školské zařízení jsme doplnili do seznamu institucí. Nyní můžete svůj…
17.9.2019 13:56
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.9.2019 17:39
Přesně tak. Lidé, kteří umějí vytvořit aplikaci, která připraví žáka na znalostně…
17.9.2019 13:58
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
16.9.2019 8:36
Dobrý den! Díky za zprávu. Ozveme se vám. Lenka
16.9.2019 18:18
Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a…
31.8.2019 13:33
Jde ale samozřejmě o to, jak je systém přípravy žáků k přijímačkám nastaven …
13.9.2019 12:29
Skupina Projekt Člověk a technika