- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Herníček aneb Malý soubor her
Každý z pedagogů potřebuje mít v zásobě nějaké hry, které uplatní buď přímo ve vyučovací hodině, výchovném bloku, nebo jako doplňkovou aktivitu na výletech, procházkách a ve škole v přírodě. Příspěvek nabízí…
Muzikanti jdou
Zábavné seznámení s hudebními nástroji a základní hudební terminologií spojené s přípravou slavnosti – veselý muzikantský Masopust.
O zmrzlém králi aneb Ve zdravém těle zdravý duch
Zvyšovat zájem o české pohádky, pochopit jejich moudrost a vtip.
U kováře
Prostřednictvím projektu si děti osvojí elementární poznatky o okolním prostředí, navážou kontakty s dospělými a získají pocit sounáležitosti s místem, kde žijí.
Týden pro inkluzi
Ve spolupráci mateřské a základní školy vznikl projekt Týden pro inkluzi. Smyslem činností realizovaných v rámci tohoto týdne bylo navázat kontakt dětí „zdravých“ a dětí s „omezením“. Důraz byl kladen na vzájemný…
Traktor
Tento integrovaný blok byl realizován v květnu jako součást celoročního projektu. Základní téma jsme se snažili rozvinout tak, aby nabízené činnosti byly pro děti zajímavé, aby navazovaly na předchozí získané dovednosti,…
Spolupráce mateřské a základní školy: O hrníčku, který se nechtěl mýt
Ukázka hodiny, v níž dětem předškolního věku usnadňujeme adaptaci do 1. třídy ZŠ. Zábavnou formou je seznamujeme s prostředím školy, a tak podporujeme přirozené kontakty dětí různého věku.
Motorky
Smyslem činností nabízených v rámci tohoto integrovaného bloku je přiblížit dětem téma vztahující se k motorkám, využít zájmu dětí o tuto problematiku k rozvoji schopností a získávání dovedností zejména v oblasti…
O jabloňce
Projekt seznamuje děti s proměnami v přírodě po celý školní rok. Je zaměřen na poznávání ročních období, především takových charakteristických znaků, které mohou děti pozorovat v přírodě. Průběh projektu je…
Stojí město Nepovězto
Cílem projektu je seznámit děti s účelovými budovami ve městě, v němž žijí, a vytvořit u nich povědomí o působení lidské činnosti a významu lidské práce.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
6.12.2019 18:34
Vanesa
fórum Ostatní témata
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m jako jednu z…
|
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
|
|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
|
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
|
|