RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1009

Tvořivá dramatika v mateřské škole

Článek je reflexí webináře ze dne 1. 2. 2017 a nabízí vhled do tvořivé dramatiky v mateřské škole.

Michael Novotný, publikováno 12.4.2017 8:50, zhlédnuto 6976×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nábytek II

Příspěvek nabízí přiblížení tématu nábytek předškolákům. Děti budou třídit nábytek podle barvy, vytvářet sestavy z nábytku, zahrají si na koníky, s kolíčky na prádlo procvičí jemnou motoriku.

Petra Pšeničková, publikováno 4.4.2017 7:55, zhlédnuto 7704×, hodnocení: Hodnocení: 3

Učíme se počítat

Tento učební materiál rozvíjí matematické představy a logické myšlení předškolních dětí. Dítě počítá, přiřazuje a výsledek porovnává s číselnou hodnotou.

Bc. Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 3.4.2017 8:07, zhlédnuto 1492×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kuchyňské náčiní II

Příspěvek nabízí přiblížení tématu kuchyňské náčiní předškolákům. V druhé části děti čeká hudebničení pomocí kuchyňského náčiní, tvoření vět z neúplného zadání, logické řady s kuchyňským načiním,…

Petra Pšeničková, publikováno 28.3.2017 7:59, zhlédnuto 6611×, hodnocení: Hodnocení: 3

Multikulturní výchova – Evropa

Článek nabízí inspirativní činnosti spojené s výukou multikulturní výchovy v mateřské škole. Tématem je Evropa.

Mgr. et Bc. Michael Novotný, publikováno 9.3.2017 7:31, zhlédnuto 6488×, hodnocení: Hodnocení: 2

Geometrické tvary, symboly a barvy 5

Učíme se pracovat ve čtvercové síti s čísly a symboly. Nahrazujeme, doplňujeme do určeného počtu, řadíme podle různých řazení.

Mgr. Alena Koňaříková, publikováno 27.2.2017 7:56, zhlédnuto 1581×, hodnocení: Hodnocení: 3

Geometrické tvary, symboly a barvy 4

Rozvoj zrakového vnímání, příprava na čtení, rozvoj předmatematických dovedností.

Mgr. Alena Koňaříková, publikováno 22.2.2017 8:24, zhlédnuto 1075×, hodnocení: Hodnocení: 3

Geometrické tvary, symboly a barvy 3

Procvičování koncentrace, pozorování a trpělivosti.

Mgr. Alena Koňaříková, publikováno 20.2.2017 8:08, zhlédnuto 875×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zapamatuj si a sestav stejně

Materiál slouží k tréninku paměti a orientaci na ploše. Děti si procvičí pojmy vpravo, vlevo, uprostřed. Naučí se rozlišovat řádek a sloupec. Cílem je zapamatovat si, kde leží 9 předmětů na jednoduchých obrázcích a…

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 16.2.2017 8:19, zhlédnuto 1621×, hodnocení: Hodnocení: 3

Geometrické tvary, symboly a barvy 2

Procvičování zrakového vnímání, koordinace oka a ruky, příprava na proces učení se číst, trénink paměti a koncentrace.

Mgr. Alena Koňaříková, publikováno 14.2.2017 9:13, zhlédnuto 973×, hodnocení: Hodnocení: 3

71 — 80 z celkem 1009


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
30.9.2019 8:22
Děkuji J. Vávrovi za teoretické zarámování mého příspěvku. Vždy jsem mile překvapen,…
10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
3.10.2019 12:46
Zkušená lektorka Helena Kumperová naváže na zářijové setkání s tématem asistenta…
30.9.2019 7:47
Zde popsaná metoda je modifikací KWL tabulky od Davida Ausubela (1963). Tu lze použít jak…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…