- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Dovádivé básničky pro kluky a holčičky
Materiál obsahuje soubor jednoduchých básniček s hříčkou pro dovádění ve dvojicích nebo v dětském kolektivu. Říkanky jsou zaměřeny na rozvoj prosociálního chování dítěte, rozvoj řeči, pohybových dovedností a…
Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky
Materiál obsahuje soubor cviků spojených s jednoduchou básničkou. Říkanky jsou rytmické a nenásilně dítě vedou v jednotlivých pohybových aktivitách. Pomáhají rozvíjet pohybové dovednosti dítěte a zdokonalovat jeho…
Rozpustilé básničky pro malé dětské ručičky
Materiál obsahuje básničky, které jsou doprovázeny jednoduchou hříčkou s prstíky. Jejich záměrem je podpořit rozvoj verbálních dovedností i jemné motoriky dítěte, posílit artikulační, dechové i hlasové stereotypy.…
Divadélko se zvířátky
Materiál „Divadélko se zvířátky v ZOO“ obsahuje krátkou veršovanou pohádku s výchovným poučením. Součástí jsou také papírové loutky, které lze vystřihnout a nalepit na špejli. Je určený hlavně dětem…
Veršované kresbičky pro kluky a holčičky
Materiál obsahuje obrázky, které pomáhají rozvíjet grafomotorické dovednosti. Každý obrázek doprovází krátká básnička, která dětem pomáhá snadněji zvládnout jednotlivé fáze kreslení. Dítě obtahuje předkreslené…
Veršované divadélko
Materiál „Veršované divadélko“ obsahuje krátkou veršovanou pohádku s výchovným poučením. Součástí jsou také papírové loutky, které lze vystřihnout a nalepit na špejli. Je určený především dětem předškolního a…
Profese
Tento pracovní list je určen pro děti předškolního věku. Poznávají v něm jednotlivá povolání. Slouží také ke sluchové diferenciaci, děti určují počáteční písmeno a počet slabik.
Už brzy půjdu do školy
Ukázka nabízí pěkně zpracované dva české obyčeje \"Posvícení\" (konec října) a svátek Svatého Martina (11. listopadu) pro učitelky mateřských školek nebo přípravných tříd. Děti si procvičí řeč, sluchovou paměť,…
Madlenka a brejličky
Článek uvádí inspirace pro práci s knihou Madlenka a brejličky, kterou je možné využít (nejen) v rámci inkluzivního vzdělávání. Prostřednictvím vyprávění je možné dětem zprostředkovat pocity dětí, které mají…
Těšíme se do školky: Prosinec
V ukázce jsou použity různé aktivity, říkadla, hry a dramatizace, které souvisí s obdobím měsíce prosince. Celá kniha je uspořádána právě podle měsíců a doprovází ji jednoduché obrázky.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|