- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Bludiště
Jedná se o pracovní list pro předškolní děti. Rozvíjí pozornost, vnímání a orientaci v prostoru. Dále rozvíjí koordinaci ruky a oka.
Rozpoznávání tvarů
Pracovní list pro děti předškolního věku. List slouží k procvičení pozornosti dětí, schopnosti rozlišovat tvary. Prostřednictvím pracovního listu si děti současně rozvíjí logické myšlení, postřeh a představivost.
Krteček – náš kamarád
Charakteristika integrovaného bloku: Tento projekt je zaměřen na seznámení dětí s literaturou. Již od dětství se děti seznamují s četbou. Prostřednictvím četby a poslechu si rozšiřují svoji slovní zásobu, seznamují se s…
Kniha je můj kamarád
Charakteristika integrovaného bloku: Využít svátek Březen - měsíc knihy a internetu k motivaci dětí. Aktivně zapojit rodiče při realizaci tématu. Návštěva městské knihovny, antikvariátu, knihkupectví, seznámit se s…
Ze zahrádky do pohádky
Prostřednictvím tohoto projektu jsme se zaměřili na rozvoj estetických a poznávacích dovedností, řeči, na vytváření kladného vztahu k literatuře. Vycházeli jsme vstříc dětskému myšlení a dětské psychice. Na…
Pohádka o třech medvědech
Prostřednictvím klasické pohádky a hračky medvídka pomáháme adaptovat se na nové prostředí v mateřské škole, snažíme se rozvíjet dialog mezi učitelkou (medvídkem) a dítětem. Vedeme děti k tomu, aby navazovaly hezký…
Aktuální dotazy k problematice výuky cizích jazyků v mateřské škole
V příspěvku naleznete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se otázek, zda ano či ne a jak "vyučovat" cizí jazyk v mateřské škole.
Seznamování s anglickým jazykem
Začleňování výuky cizího jazyka do běžného denního programu pomáhá lepšímu osvojování znalostí a dovedností a zároveň děti tato nenásilná forma výuky motivuje k větší aktivitě.
Jak učit děti přednášet říkadla a básničky
V rámci studia vytvářejí studentky kombinované formy metodické řady k RVP PV, z nichž některé v literatuře scházejí. Představujeme Vám návrh tematické řady k rozvíjení řeči dítěte a zdokonalování výslovnosti a…
Kdo je můj kamarád
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Přiměřeným a srozumitelným způsobem seznamovat děti s pravidly chování zejména ve vztahu k druhému dítěti, rozvíjet sociální citlivost, toleranci, soucítění, dovednost…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|