Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 167

Angličtina Výuka angličtiny s kocourem Vavřincem

Seznámení s publikací "Pohádková angličtina s kocourem Vavřincem", pomocí níž se mohou předškolní děti hravou formou seznamovat s cizím jazykem.

Lucie Poslušná, publikováno 17.4.2007 0:00, zhlédnuto 11408×

Proč a jak se učíme v mateřské škole cizí jazyk

Autorka popisuje příklad, jak je možno výuku angličtiny zařazovat do běžného školního programu a jak tyto aktivity propojovat s dalšími projekty školy. Příspěvek je zároveň ukázkou, jak lze snadno a přirozeně motivovat…

Miroslava Strakatá, publikováno 4.4.2007 0:00, zhlédnuto 6197×

Cizí jazyk v MŠ - víc než jen zábava a hry

Jeden z mnoha možných přístupů, jak koncipovat výuku, resp. seznamování s cizím jazykem pro děti předškolního věku tak, aby je aktivity příliš nezatěžovaly, aby v nich našly zalíbení a byly pro ně přínosem.

Alžběta Palatinová, publikováno 12.7.2006 0:00, zhlédnuto 10734×

Výuka cizích jazyků v předškolním vzdělávání (výsledky průzkumu z roku 1992)

Autorka v příspěvku uvádí výsledky orientačního průzkumu, který probíhal v roce 1992 téměř ve všech regionech Čech a mapoval situaci výuky cizích jazyků v mateřských školách.

Kateřina Smolíková, publikováno 23.5.2006 0:00, zhlédnuto 8353×

Raná výuka cizích jazyků

Anotace: Autorka v příspěvku uvádí několik doporučení, jak v prostředí mateřské školy uchopit výuku cizího jazyka, aby byla smysluplná a účinná.

Kateřina Smolíková, publikováno 23.5.2006 0:00, zhlédnuto 8534×

Dnešní výuka cizích jazyků v mateřských školách

V dnešní době je situace pro výuku cizích jazyků v mateřských školách nepříznivá. Chybí vhodná metodika, kvalitní a kvalifikovaní vyučující a v neposlední řadě i ucelené didaktické materiály. MŠMT se rozhodlo…

Kateřina Smolíková, publikováno 23.5.2006 0:00, zhlédnuto 10155×

Cizí jazyky v předškolním vzdělávání

V příspěvku se autorka zabývá otázkou rané výuky cizích jazyků. Názory odborné veřejnosti se liší. Shodují se však v tom, že ve výuce cizích jazyků záleží zejména na metodách, prostředcích a času, který je…

Kateřina Smolíková, publikováno 23.5.2006 0:00, zhlédnuto 15781×

161 — 167 z celkem 167
«« « 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání