- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zvířátka v písničkách – II
Pomocí obrázků děti poznávají písničky a doplňují chybějící zvířátka na obrázcích. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro starší děti.
O kamínku v Aniččině botě
Program je inspirován básní Mileny Lukešové „Kamínek v botě“. Děti prostřednictvím technik dramatické výchovy objevují a oživují svět kamenů. Příspěvek nabízí možnosti jak využít kameny a kamínky při rozvíjení…
Zvířátka v písničkách – I
Pomocí obrázků děti poznávají písničky. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro mladší děti.
Práce s pohádkou - O Červené karkulce
Materiál obsahuje jednotlivé pracovní listy vztahující se k dané pohádce a další materiály pro práci s pohádkou. Jedná se zejména o úkoly rozvíjející grafomotoriku, rozvoj myšlení a slovní zásoby, tvoření rýmů.
Práce s pohádkou - O veliké řepě
Materiál obsahuje jednotlivé pracovní listy vztahující se k dané pohádce a další materiály pro práci s pohádkou. Jedná se zejména o úkoly rozvíjející grafomotoriku, zrakovou a sluchovou analýzu, rozvoj myšlení a slovní zásoby.
Pel-mel pro předškoláky
Pracovní list určený k rozvíjení všech složek, které jsou nutné k správnému čtení a psaní ve škole.
Pohádka o drakovi Strašlivákovi
Děti si na textu pohádky vyzkouší řazení obrázků dle posloupnosti děje, seznámí se s problematikou sociálního znevýhodnění ve společnosti, výtvarně ztvární hlavní pohádkovou bytost, vyzkoušejí své smysly. Text se…
Vykresli podle vzoru
Strukturovaný pracovní list rozvíjející zrakové vnímání a grafomotoriku. Děti podle vzoru vykreslují obrázek.
Najdi stejné části obrazců
Dva pracovní listy umožňují žákům procvičit pozornost, postřeh a orientaci v prostoru. Žáci vybarvují stejné obrázky a zjišťují v obrazcích, které jsou rozděleny na 4 části, kde jsou stejné obrázky, co je navíc. Je…
Na louce
Pracovní list je určen pro děti předškolního věku. Děti se orientují v ploše a vybarvují obrázky. Na obrázku je namalována louka. Dítě má za úkol najít dané obrázky, vybravit je a spočítat. Pracovní list může být…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
6.12.2019 18:34
Vanesa
fórum Ostatní témata
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m jako jednu z…
|
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
|
|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
|
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
|
|