RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 196

Co se na obrázku ztratilo?

Děti procvičují pozornost, postřeh a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:01, zhlédnuto 2555×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co mi přinesl Mikuláš

Děti si procvičí představivost a paměť. Malují na základě vlastních prožitků. Následovat může povídání nad obrázky.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 8:57, zhlédnuto 9164×, hodnocení: Hodnocení: 1

Postav si svého sněhuláka

Rozvoj jemné motoriky, představivosti a soustředění. Jedná se o vystřižení jednotlivých částí sněhuláka, které pak děti dávají lepením do celku.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:43, zhlédnuto 3963×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sněhové vločky

Pracovní list rozvíjející představivost, pozornost, zrakové vnímání a smysl pro detail.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:29, zhlédnuto 3113×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hudební nástroje

Čím se na který hudební nástroj hraje? Rozvoj pozornosti, vyjadřování, slovní zásoby - povídání nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:58, zhlédnuto 4590×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co roste na stromě a co pod zemí?

Děti spojují ovoce a zeleninu s obrázkem podle toho, kde daný druh roste. Využití vlastních vědomostí, procvičení paměti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:20, zhlédnuto 4589×, hodnocení: Hodnocení: 1

Začáteční písmenko S, Š

Rozvoj logického myšlení, pozornosti a sluchového vnímání. Schopnost rozpoznat počáteční písmenko ve slově.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:59, zhlédnuto 2174×, hodnocení: Hodnocení: 1

Zacvičte si s námi

Rozvoj pozornosti a zrakového vnímání. Pracovní list lze použít jako předlohu při cvičení pro děti (např. zkusíme cvik v modrém kroužku).

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:50, zhlédnuto 2798×, hodnocení: Hodnocení: 1

Stavíme město

Pracovní list rozvíjí smysl pro detail, pozornost a zrakové vnímání. Děti mají vystřihnout domečky a podle předlohy sestavit město.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:48, zhlédnuto 2847×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co plave a co se potopí?

Tomuto pracovnímu listu by měly předcházet pokusy s vodou. Děti si vyzkouší, které předměty plavou a které ne. Na základě těchto vědomostí vypracují pracovní list. Pochopení pojmů lehký, těžký.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:36, zhlédnuto 3018×, hodnocení: Hodnocení: 1

91 — 100 z celkem 196


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.