Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 196

Bludiště

Jedná se o pracovní list pro předškolní děti. Rozvíjí pozornost, vnímání a orientaci v prostoru. Dále rozvíjí koordinaci ruky a oka.

Tereza Vítová, publikováno 19.5.2008 12:47, zhlédnuto 4995×, hodnocení: Hodnocení: 3

Z pohádky do pohádky

Pohádky O Koblížkovi, O veliké řepě jsou motivačním prvkem různorodých činností – děti se učí vnímat obsah pohádky, dramatizovat, vyjadřují své pocity apod. Završením celého tématu je vystoupení pro rodiče, které…

Zdeňka Benešová, publikováno 2.5.2008 0:00, zhlédnuto 36629×

Rozpoznávání tvarů

Pracovní list pro děti předškolního věku. List slouží k procvičení pozornosti dětí, schopnosti rozlišovat tvary. Prostřednictvím pracovního listu si děti současně rozvíjí logické myšlení, postřeh a představivost.

Tereza Vítová, publikováno 3.4.2008 17:52, zhlédnuto 4486×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak učit děti vzájemně si pomáhat

Dítě si dokáže všímat problémů okolo sebe a v rámci možností je řešit. To lze podporovat a rozvíjet různými aktivitami, které v předškolním zařízení probíhají, ať už se jedná o hry, řízenou činnost či činnosti…

Eva Rybárová, publikováno 12.7.2006 0:00, zhlédnuto 13222×

Domlouváme se na pravidlech aneb Vytvoření souboru pravidel a dohod jako základního předpokladu úspěšné socializace dítěte

Článek se zabývá tvorbou pravidel v mateřských školách, jejich významem. Uvádí konkrétní příklady pojetí pravidel ve dvou mateřských školách.,

Petra Křížková, publikováno 18.4.2006 0:00, zhlédnuto 18086×

Kdo jsem

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento integrovaný blok podporuje dítě v získávání schopnosti řídit své chování, napomáhá mu v jeho vznikajícím sebehodnocení, kultivuje jeho mravní vnímání, cítění a…

Alžběta Palatinová, publikováno 5.9.2005 0:00, zhlédnuto 15947×

191 — 196 z celkem 196


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání