- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Který pes nepatří mezi ostatní
Pracovní list je zaměřen na zrakové vnímání, pozornost, rozumové schopnosti a soustředění. Děti mají za úkol najít obrázek, který mezi ostatní nepatří.
Dramatická výchova v MŠ – II. část
Dramatická výchova v MŠ je jedním z prostředků, který napomáhá uplatňovat základní požadavky edukačního prostředí mateřské školy, a to vzhledem k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Děti…
Dramatická výchova v MŠ – I. část
Dramatická výchova v MŠ je jedním z prostředků, který napomáhá uplatňovat základní požadavky edukačního prostředí mateřské školy, a to vzhledem k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Děti…
Dramatika – pocitové hry
Dramatika – pocitové hry je zásobník několika dramatických her a slouží jako didaktická pomůcka pro učitelky v mateřských školách. Hry se dají různými způsoby obměňovat podle toho, jak potřebujeme děti motivovat…
Kouzelná rybka
Děti si v pracovním listu procvičí jemnou motoriku při vybarvování. Nad obrázkem může následovat diskuze o tom, jaké přání by měla zlatá rybka splnit. Připomenutí pohádky O zlaté rybce.
Jak se jmenují prsty?
Děti v pracovním listu vybarvují podle předlohy, porovnávají velikosti a při práci si upevňují názvy jednotlivých prstů ruky.
Co si přeji od Ježíška
Omalovánka na téma Vánoce, do které děti dokreslují svá přání. Po výtvarné činnosti následuje rozhovor nad obrázkem.
Schovaná zvířátka v lese
Děti procvičují postřeh, pozornost a orientaci v prostoru.
Strašidelný hrad
Děti rozvíjí pozornost, zrakové vnímání a orientaci v prostoru.
Domino
Děti si procvičují logické myšlení, zrakové vnímání a představivost. Měla by předcházet samotná hra domino, aby děti znaly její pravidla.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|