- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Co roste na stromě a co pod zemí?
Děti spojují ovoce a zeleninu s obrázkem podle toho, kde daný druh roste. Využití vlastních vědomostí, procvičení paměti a myšlení.
Začáteční písmenko S, Š
Rozvoj logického myšlení, pozornosti a sluchového vnímání. Schopnost rozpoznat počáteční písmenko ve slově.
Zacvičte si s námi
Rozvoj pozornosti a zrakového vnímání. Pracovní list lze použít jako předlohu při cvičení pro děti (např. zkusíme cvik v modrém kroužku).
Stavíme město
Pracovní list rozvíjí smysl pro detail, pozornost a zrakové vnímání. Děti mají vystřihnout domečky a podle předlohy sestavit město.
Co plave a co se potopí?
Tomuto pracovnímu listu by měly předcházet pokusy s vodou. Děti si vyzkouší, které předměty plavou a které ne. Na základě těchto vědomostí vypracují pracovní list. Pochopení pojmů lehký, těžký.
Co na obrázku přibylo?
Děti procvičují postřeh, orientaci v prostoru a pozornost.
Princezna ze mlejna
Naše mateřská škola se podílela na výstavě na téma „Vodníci a hastrmani” pořádané městskou knihovnou. Vodníka jsme vybrali z pohádky „Princezna ze mlejna” a současně jsme děti seznamovali s obsahem pohádky. Děti se…
Dokreslování
Pro holčičky princezna, pro kluky indiánský totem. Děti procvičují grafomotoriku, zrakové vnímání - spojení oka a ruky.
Barevné bludiště
Tímto pracovním listem si děti procvičují grafomotoriku a zrakové vnímání - spojení ruky a oka.
Popleteniny
Popletená zvířátka a roční období jsou pracovní listy, které procvičují nejen znalost zvířat a ročních období, ale hlavně rozvíjí pozornost a postřeh u dětí předškolního věku. Pracovní listy se dají využít jako…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|