RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 167

Jak patří obrázky za sebou?

Soubor obrázků, na kterých si děti procvičují a ujasňují časovou a významovou posloupnost.

Jana Šonková, publikováno 15.9.2009 8:56, zhlédnuto 3107×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domeček

S pracovním listem si děti upevňují určení místa (nad a pod). Při manipulaci s nůžkami si zdokonalují jemnou motoriku.

Jana Šonková, publikováno 14.9.2009 10:07, zhlédnuto 3147×, hodnocení: Hodnocení: 1

Teplo x zima - sportování

Rozvoj logického myšlení, využití znalostí na základě vlastních zkušeností.

Jana Šonková, publikováno 11.9.2009 9:38, zhlédnuto 6096×, hodnocení: Hodnocení: 1

Kočičí rodinka

Pracovní list procvičuje znalost barev, pozornost a grafomotoriku.

Jana Šonková, publikováno 10.9.2009 9:19, zhlédnuto 3031×, hodnocení: Hodnocení: 1

Opaky

Pracovní list, ve kterém si děti procvičí slova opačného významu. Dlouhý x krátký, kyselý x sladký, den x noc, velký x malý.

Jana Šonková, publikováno 10.9.2009 9:18, zhlédnuto 4974×, hodnocení: Hodnocení: 2

Větrné mlýny

Děti si pomocí tohoto pracovního listu procvičí řazení obrázků od největšího k nejmenšímu.

Jana Šonková, publikováno 9.9.2009 10:54, zhlédnuto 1936×, hodnocení: Hodnocení: 1

Bajaja a drak

Pracovní list - bludiště.

Eva Pipková, publikováno 8.9.2009 11:24, zhlédnuto 8678×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co roste na stromě?

Pracovní list napomáhá k rozvoji pozornosti, myšlení, zrakového vnímání.

Jana Šonková, publikováno 4.9.2009 13:11, zhlédnuto 3999×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejný pár bot?

Rozvoj pozornosti, zrakového vnímání a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 4.9.2009 13:03, zhlédnuto 2073×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co do kruhu nepatří?

Pracovní list rozvíjející logické myšlení, grafomotoriku, zrakové vnímání a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 3.9.2009 9:03, zhlédnuto 2528×, hodnocení: Hodnocení: 2

111 — 120 z celkem 167


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ