RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 167

Najdi stejné části obrazců

Dva pracovní listy umožňují žákům procvičit pozornost, postřeh a orientaci v prostoru. Žáci vybarvují stejné obrázky a zjišťují v obrazcích, které jsou rozděleny na 4 části, kde jsou stejné obrázky, co je navíc. Je…

RNDr. Radomíra Kučerová, publikováno 11.10.2010 17:06, zhlédnuto 2912×, hodnocení: Hodnocení: 1

Na louce

Pracovní list je určen pro děti předškolního věku. Děti se orientují v ploše a vybarvují obrázky. Na obrázku je namalována louka. Dítě má za úkol najít dané obrázky, vybravit je a spočítat. Pracovní list může být…

Jana Chvátalová, publikováno 21.9.2010 14:19, zhlédnuto 4866×, hodnocení: Hodnocení: 2

O řepě

Pracovní list s obrázky z různých pohádek. Úkolem je vybrat obrázky k pohádce O řepě a pohádku vyprávět.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 24.8.2010 14:58, zhlédnuto 9197×, hodnocení: Hodnocení: 2

Korálky – lichá čísla

Soubor pracovních listů se vzrůstající obtížností úkolu. Dítě "navlékáním" korálků samostatně prakticky uplatňuje znalost a orientaci v číselné řadě od 1 do 5.

Ludmila Jakubcová, publikováno 20.8.2010 14:30, zhlédnuto 2446×, hodnocení: Hodnocení: 2

Pohádky pro nejmenší

Pracovní listy a omalovánky s obrázky pohádek. Děti skládají jednotlivé díly obrázků k sobě, určují, o jakou pohádku se jedná, a poté ji převypráví.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.8.2010 14:26, zhlédnuto 12920×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ztracený medvídek

Pracovní list je určen pro předškolní děti. Je zaměřen na zrakové vnímání, pozornost, rozumové schopnosti a soustředění. Děti mají za úkol najít obrázek, který mezi ostatní nepatří.

Jana Chvátalová, publikováno 11.8.2010 14:33, zhlédnuto 2614×, hodnocení: Hodnocení: 1

Který pes nepatří mezi ostatní

Pracovní list je zaměřen na zrakové vnímání, pozornost, rozumové schopnosti a soustředění. Děti mají za úkol najít obrázek, který mezi ostatní nepatří.

Jana Chvátalová, publikováno 10.8.2010 14:41, zhlédnuto 2210×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kouzelná rybka

Děti si v pracovním listu procvičí jemnou motoriku při vybarvování. Nad obrázkem může následovat diskuze o tom, jaké přání by měla zlatá rybka splnit. Připomenutí pohádky O zlaté rybce.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 10:58, zhlédnuto 4193×, hodnocení: Hodnocení: 1

Jak se jmenují prsty?

Děti v pracovním listu vybarvují podle předlohy, porovnávají velikosti a při práci si upevňují názvy jednotlivých prstů ruky.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 10:18, zhlédnuto 5339×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co si přeji od Ježíška

Omalovánka na téma Vánoce, do které děti dokreslují svá přání. Po výtvarné činnosti následuje rozhovor nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 9:49, zhlédnuto 6325×, hodnocení: Hodnocení: 1

51 — 60 z celkem 167
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…