RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 167

Co má kolik nohou?

Děti si procvičí počítání od jedné do šesti, myšlení a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:57, zhlédnuto 2066×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hra s písmenky

Pracovní list rozvíjí pozornost a postřeh. Děti hledají schovaná a jim známá písmenka.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:20, zhlédnuto 3065×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdeš 5 nesmyslů?

Pracovní list rozvíjí pozornost a logické myšlení. Děti hledají to, co je na obrázku špatně a jak by to mělo být správně.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:06, zhlédnuto 2167×, hodnocení: Hodnocení: 1

Knoflíky pro sněhuláka

Tímto pracovním listem si děti procvičí počítání od jedné do šesti.

Jana Šonková, publikováno 22.2.2010 11:32, zhlédnuto 2646×, hodnocení: Hodnocení: 2

Míchání barev

Práci s tímto pracovnímu listem by měly předcházet pokusy s mícháním barev. Děti ho na základě pozorování vyplní.

Jana Šonková, publikováno 19.2.2010 8:38, zhlédnuto 2980×, hodnocení: Hodnocení: 1

Stínové divadlo

Pracovní list zaměřený na rozvoj vizuálního vnímání, vyhledávání shodných tvarů ve formě negativu. Zároveň lze využít pro rozvoj rozumových schopností, řeči a základních předmatematických představ.

Eva Pipková, publikováno 16.2.2010 11:38, zhlédnuto 7084×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Stopy

Pracovní list rozvíjí znalosti o přírodě, pozornost a myšlení. Děti mají za úkol rozpoznat, komu patří stopy, a následně přiřadit k obrázku správný domeček.

Jana Šonková, publikováno 5.2.2010 13:28, zhlédnuto 3645×, hodnocení: Hodnocení: 1

Voda a její užitek

V pracovním listu děti uplatní své znalosti a zkušenosti o vodě. Přiřazují k sobě obrázky, které k sobě tematicky patří a činnost slovně komentují.

Jana Šonková, publikováno 3.2.2010 8:19, zhlédnuto 4502×, hodnocení: Hodnocení: 1

Počasí

Při vyplňování tohoto pracovního listu děti vycházejí z vlastních vědomostí. Materiál rozvíjí myšlení a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:50, zhlédnuto 6171×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co patří do krabice?

Rozvoj logického uvažování, pozornosti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:13, zhlédnuto 2468×, hodnocení: Hodnocení: 1

81 — 90 z celkem 167


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…