RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 167

Co má kolik nohou?

Děti si procvičí počítání od jedné do šesti, myšlení a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:57, zhlédnuto 2109×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hra s písmenky

Pracovní list rozvíjí pozornost a postřeh. Děti hledají schovaná a jim známá písmenka.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:20, zhlédnuto 3111×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdeš 5 nesmyslů?

Pracovní list rozvíjí pozornost a logické myšlení. Děti hledají to, co je na obrázku špatně a jak by to mělo být správně.

Jana Šonková, publikováno 24.2.2010 10:06, zhlédnuto 2227×, hodnocení: Hodnocení: 1

Knoflíky pro sněhuláka

Tímto pracovním listem si děti procvičí počítání od jedné do šesti.

Jana Šonková, publikováno 22.2.2010 11:32, zhlédnuto 2691×, hodnocení: Hodnocení: 2

Míchání barev

Práci s tímto pracovnímu listem by měly předcházet pokusy s mícháním barev. Děti ho na základě pozorování vyplní.

Jana Šonková, publikováno 19.2.2010 8:38, zhlédnuto 3032×, hodnocení: Hodnocení: 1

Stínové divadlo

Pracovní list zaměřený na rozvoj vizuálního vnímání, vyhledávání shodných tvarů ve formě negativu. Zároveň lze využít pro rozvoj rozumových schopností, řeči a základních předmatematických představ.

Eva Pipková, publikováno 16.2.2010 11:38, zhlédnuto 7179×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Stopy

Pracovní list rozvíjí znalosti o přírodě, pozornost a myšlení. Děti mají za úkol rozpoznat, komu patří stopy, a následně přiřadit k obrázku správný domeček.

Jana Šonková, publikováno 5.2.2010 13:28, zhlédnuto 3682×, hodnocení: Hodnocení: 1

Voda a její užitek

V pracovním listu děti uplatní své znalosti a zkušenosti o vodě. Přiřazují k sobě obrázky, které k sobě tematicky patří a činnost slovně komentují.

Jana Šonková, publikováno 3.2.2010 8:19, zhlédnuto 4555×, hodnocení: Hodnocení: 1

Počasí

Při vyplňování tohoto pracovního listu děti vycházejí z vlastních vědomostí. Materiál rozvíjí myšlení a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:50, zhlédnuto 6240×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co patří do krabice?

Rozvoj logického uvažování, pozornosti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:13, zhlédnuto 2501×, hodnocení: Hodnocení: 1

81 — 90 z celkem 167


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…