RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 175

Labyrint

Ve spleti cestiček děti hledají tu správnou k cíli.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:38, zhlédnuto 3145×, hodnocení: Hodnocení: 2

Motýli a květiny

Pracovní list slouží k procvičení pojmů malý, větší, největší.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:33, zhlédnuto 3181×, hodnocení: Hodnocení: 1

Světlé x tmavé květiny

Pracovní list, ve kterém si děti procvičí zrakové vnímání, znalost barev a jejich odstínů.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 13:17, zhlédnuto 2107×, hodnocení: Hodnocení: 1

Překresli čtverce

Děti si procvičí spojení ruky a oka, rozvoj pozornosti, soustředěnosti a prostorové orientace.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 10:14, zhlédnuto 2318×, hodnocení: Hodnocení: 1

Spočítej prsty

Rozvoj matematické představivosti, číselná řada 1-5.

Jana Šonková, publikováno 1.10.2009 11:04, zhlédnuto 2854×, hodnocení: Hodnocení: 1

Otevřeno x zavřeno

Pracovní list rozvíjející logické uvažování, představivost a zrakové vnímání.

Jana Šonková, publikováno 30.9.2009 15:39, zhlédnuto 2090×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co patří do čaje?

Rozvoj rozumových schopností, zrakového vnímání, myšlení.

Jana Šonková, publikováno 25.9.2009 10:38, zhlédnuto 2920×, hodnocení: Hodnocení: 1

Homonyma

Před vypracováním pracovního listu je nutné jednoduché vysvětlení přiměřené věku dětí, co jsou homonyma. Formou hry, ukázkou předmětů tak, aby děti pochopily různý význam stejně znějících slov.

Jana Šonková, publikováno 23.9.2009 9:41, zhlédnuto 5275×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejné hrnečky?

Rozvoj pozornosti, spojení ruky a oka, rozvoj kreativity. Děti si vybarví hrnečky podle vlastního nápadu.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:25, zhlédnuto 3197×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co můžeme vidět na louce?

Rozvoj myšlení, rozumových schopností, znalostí a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:22, zhlédnuto 4014×, hodnocení: Hodnocení: 2

101 — 110 z celkem 175


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:42
Středa 20. 11. 2019, 20:00 Dějepisné perspektivy - historičtí aktéři včera, dnes a zítra…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…