RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 222

Dopravní prostředky

Puzzle s dopravními prostředky. Děti určují počáteční hlásku slova s rozdělují slova na slabiky.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.1.2010 11:50, zhlédnuto 6404×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dopravní obrázek

Děti si procvičují orientaci v prostoru, vědomosti z dopravní výchovy, pozornost.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:40, zhlédnuto 4936×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dýňová strašidýlka

Pracovní list rozvíjí pozornost a postřeh. Může sloužit jako předloha, na jejímž základě si můžete vyrobit dýňová strašidla.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:38, zhlédnuto 4427×, hodnocení: Hodnocení: 1

Barevný had

Pracovní list rozvíjí pozornost, představivost, logické myšlení a prostorovou orientaci. Děti mají za úkol překreslit barvy a symboly na těle hada v pozměněné pozici.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 11:11, zhlédnuto 3152×, hodnocení: Hodnocení: 1

Nářadí

Tento pracovní list děti vyplňují na základě vlastních vědomostí a zkušeností. Rozvoj logického myšlení.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 8:17, zhlédnuto 2271×, hodnocení: Hodnocení: 1

Korálkový strom

Děti si procvičí barvy, pozornost, pravou a levou stranu - zrcadlové vidění, orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 14.12.2009 9:17, zhlédnuto 4079×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co do lesa nepatří?

Pracovní list, ve kterém děti mohou uplatnit své osobní poznatky a zkušenosti. Rozvoj logického myšlení, rozumových schopností a zrakového vnímání.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:56, zhlédnuto 9097×, hodnocení: Hodnocení: 1

Čtyři roční období

V pracovním listu si děti ověřují své všeobecné znalosti pojmů jaro, léto, podzim, zima a procvičují logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:37, zhlédnuto 10039×, hodnocení: Hodnocení: 1

Labyrint

Ve spleti cestiček děti hledají tu správnou k cíli.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:38, zhlédnuto 3234×, hodnocení: Hodnocení: 2

Motýli a květiny

Pracovní list slouží k procvičení pojmů malý, větší, největší.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:33, zhlédnuto 3275×, hodnocení: Hodnocení: 1

141 — 150 z celkem 222


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
1.7.2020 13:16
Krátké video se věnuje tematice médií a jejich zapojení do vzdělávání ve škole či…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
25.6.2020 10:38
Materiál nabízí úvodní příběh o robůtkovi TIOovi a jeho kamarádovi programátorovi…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
25.6.2020 10:08
Webinář představí zájemcům všechny klíčové aspekty vztahující se k problematice…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…