RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 222

Dopravní prostředky

Puzzle s dopravními prostředky. Děti určují počáteční hlásku slova s rozdělují slova na slabiky.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.1.2010 11:50, zhlédnuto 6434×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dopravní obrázek

Děti si procvičují orientaci v prostoru, vědomosti z dopravní výchovy, pozornost.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:40, zhlédnuto 4965×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dýňová strašidýlka

Pracovní list rozvíjí pozornost a postřeh. Může sloužit jako předloha, na jejímž základě si můžete vyrobit dýňová strašidla.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:38, zhlédnuto 4454×, hodnocení: Hodnocení: 1

Barevný had

Pracovní list rozvíjí pozornost, představivost, logické myšlení a prostorovou orientaci. Děti mají za úkol překreslit barvy a symboly na těle hada v pozměněné pozici.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 11:11, zhlédnuto 3173×, hodnocení: Hodnocení: 1

Nářadí

Tento pracovní list děti vyplňují na základě vlastních vědomostí a zkušeností. Rozvoj logického myšlení.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 8:17, zhlédnuto 2291×, hodnocení: Hodnocení: 1

Korálkový strom

Děti si procvičí barvy, pozornost, pravou a levou stranu - zrcadlové vidění, orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 14.12.2009 9:17, zhlédnuto 4103×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co do lesa nepatří?

Pracovní list, ve kterém děti mohou uplatnit své osobní poznatky a zkušenosti. Rozvoj logického myšlení, rozumových schopností a zrakového vnímání.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:56, zhlédnuto 9182×, hodnocení: Hodnocení: 1

Čtyři roční období

V pracovním listu si děti ověřují své všeobecné znalosti pojmů jaro, léto, podzim, zima a procvičují logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:37, zhlédnuto 10082×, hodnocení: Hodnocení: 1

Labyrint

Ve spleti cestiček děti hledají tu správnou k cíli.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:38, zhlédnuto 3259×, hodnocení: Hodnocení: 2

Motýli a květiny

Pracovní list slouží k procvičení pojmů malý, větší, největší.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:33, zhlédnuto 3298×, hodnocení: Hodnocení: 1

141 — 150 z celkem 222


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…