Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 171

Labyrint

Ve spleti cestiček děti hledají tu správnou k cíli.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:38, zhlédnuto 3285×, hodnocení: Hodnocení: 2

Motýli a květiny

Pracovní list slouží k procvičení pojmů malý, větší, největší.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:33, zhlédnuto 3327×, hodnocení: Hodnocení: 1

Světlé x tmavé květiny

Pracovní list, ve kterém si děti procvičí zrakové vnímání, znalost barev a jejich odstínů.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 13:17, zhlédnuto 2212×, hodnocení: Hodnocení: 1

Překresli čtverce

Děti si procvičí spojení ruky a oka, rozvoj pozornosti, soustředěnosti a prostorové orientace.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 10:14, zhlédnuto 2408×, hodnocení: Hodnocení: 1

Spočítej prsty

Rozvoj matematické představivosti, číselná řada 1-5.

Jana Šonková, publikováno 1.10.2009 11:04, zhlédnuto 2943×, hodnocení: Hodnocení: 1

Otevřeno x zavřeno

Pracovní list rozvíjející logické uvažování, představivost a zrakové vnímání.

Jana Šonková, publikováno 30.9.2009 15:39, zhlédnuto 2193×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co patří do čaje?

Rozvoj rozumových schopností, zrakového vnímání, myšlení.

Jana Šonková, publikováno 25.9.2009 10:38, zhlédnuto 3020×, hodnocení: Hodnocení: 1

Homonyma

Před vypracováním pracovního listu je nutné jednoduché vysvětlení přiměřené věku dětí, co jsou homonyma. Formou hry, ukázkou předmětů tak, aby děti pochopily různý význam stejně znějících slov.

Jana Šonková, publikováno 23.9.2009 9:41, zhlédnuto 5458×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejné hrnečky?

Rozvoj pozornosti, spojení ruky a oka, rozvoj kreativity. Děti si vybarví hrnečky podle vlastního nápadu.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:25, zhlédnuto 3329×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co můžeme vidět na louce?

Rozvoj myšlení, rozumových schopností, znalostí a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:22, zhlédnuto 4242×, hodnocení: Hodnocení: 2

91 — 100 z celkem 171


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…