RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 171

Co k sobě patří?

Pracovní list rozvíjející logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 18.9.2009 12:02, zhlédnuto 2758×, hodnocení: Hodnocení: 1

Jak patří obrázky za sebou?

Soubor obrázků, na kterých si děti procvičují a ujasňují časovou a významovou posloupnost.

Jana Šonková, publikováno 15.9.2009 8:56, zhlédnuto 3062×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domeček

S pracovním listem si děti upevňují určení místa (nad a pod). Při manipulaci s nůžkami si zdokonalují jemnou motoriku.

Jana Šonková, publikováno 14.9.2009 10:07, zhlédnuto 3105×, hodnocení: Hodnocení: 1

Teplo x zima - sportování

Rozvoj logického myšlení, využití znalostí na základě vlastních zkušeností.

Jana Šonková, publikováno 11.9.2009 9:38, zhlédnuto 5960×, hodnocení: Hodnocení: 1

Kočičí rodinka

Pracovní list procvičuje znalost barev, pozornost a grafomotoriku.

Jana Šonková, publikováno 10.9.2009 9:19, zhlédnuto 2992×, hodnocení: Hodnocení: 1

Opaky

Pracovní list, ve kterém si děti procvičí slova opačného významu. Dlouhý x krátký, kyselý x sladký, den x noc, velký x malý.

Jana Šonková, publikováno 10.9.2009 9:18, zhlédnuto 4897×, hodnocení: Hodnocení: 2

Větrné mlýny

Děti si pomocí tohoto pracovního listu procvičí řazení obrázků od největšího k nejmenšímu.

Jana Šonková, publikováno 9.9.2009 10:54, zhlédnuto 1891×, hodnocení: Hodnocení: 1

Bajaja a drak

Pracovní list - bludiště.

Eva Pipková, publikováno 8.9.2009 11:24, zhlédnuto 8562×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co roste na stromě?

Pracovní list napomáhá k rozvoji pozornosti, myšlení, zrakového vnímání.

Jana Šonková, publikováno 4.9.2009 13:11, zhlédnuto 3954×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejný pár bot?

Rozvoj pozornosti, zrakového vnímání a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 4.9.2009 13:03, zhlédnuto 2040×, hodnocení: Hodnocení: 1

101 — 110 z celkem 171


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…