- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Naše tělo
Děti se v průběhu týdne postupně seznamují s tím, jak vypadá naše tělo, a učí se správnému pojmenování jeho jednotlivých částí.
Chceme být zdraví
Výchova ke zdraví.
Víme, co jíme
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Obsah plánu projektu je zaměřen na oblast zdravého životního stylu, seznamuje děti s pojmy zdraví, výživa, pohyb apod., čímž je vede k uvědomování si důležitosti péče o své…
Víme, co jíme II.
Charakteristika a cíle projektu: Konkrétní realizace projektu. Projekt reaguje na stále se zvyšující počet obézních dětí. Měl by děti seznámit s pojmy, jakými jsou zdraví, zdravá výživa, energie, pohybové aktivity, pitný…
Dýcháme a cvičíme se zvířátky
Charakteristika integrovaného bloku: Tento projekt vznikl jako reakce na časté problémy dětí s respiračními onemocněními. Vycházel z poznatků a zkušeností rehabilitačních pracovnic Lázní Jeseník, kde byla tato sestava…
Zdraví aneb My stonáme neradi
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Cílem je dětem přiblížit poznatky týkající se ochrany zdraví a blíže je s nimi seznámit. Celé téma je zakončeno praktickými a prožitkovými aktivitami, především společnou…
Program dopravní výchovy v mateřské škole
Projekt je zaměřen na výchovu dětí předškolního věku k bezpečnosti při silničním provozu.
Chci být zdravý
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Děti budou poznávat své tělo, pojmenovávat jeho jednotlivé části, seznámí se s možnostmi prevence úrazům a nemocem, uvědomí si hodnotu vlastního zdraví. Budeme se snažit…
Vedení ke zdravému životnímu stylu
Ukázka z ŠVP MŠ Čtyřlístek, Praha 2
Chytří lidé nekouří
Program je zaměřen proti vzniku a rozvoji kuřáctví a kouření. Je to program preventivní, určený dětem předškolního věku. Ukazuje jednu z cest, jak vychovávat budoucí nekuřáky. Jeho smyslem je položit základy pro…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|