RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 171

Jak se jmenují prsty?

Děti v pracovním listu vybarvují podle předlohy, porovnávají velikosti a při práci si upevňují názvy jednotlivých prstů ruky.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 10:18, zhlédnuto 5374×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co si přeji od Ježíška

Omalovánka na téma Vánoce, do které děti dokreslují svá přání. Po výtvarné činnosti následuje rozhovor nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 9:49, zhlédnuto 6356×, hodnocení: Hodnocení: 1

Schovaná zvířátka v lese

Děti procvičují postřeh, pozornost a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:16, zhlédnuto 6496×, hodnocení: Hodnocení: 1

Strašidelný hrad

Děti rozvíjí pozornost, zrakové vnímání a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:11, zhlédnuto 4389×, hodnocení: Hodnocení: 1

Domino

Děti si procvičují logické myšlení, zrakové vnímání a představivost. Měla by předcházet samotná hra domino, aby děti znaly její pravidla.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:04, zhlédnuto 1977×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Co se na obrázku ztratilo?

Děti procvičují pozornost, postřeh a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:01, zhlédnuto 2541×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co mi přinesl Mikuláš

Děti si procvičí představivost a paměť. Malují na základě vlastních prožitků. Následovat může povídání nad obrázky.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 8:57, zhlédnuto 9140×, hodnocení: Hodnocení: 1

Postav si svého sněhuláka

Rozvoj jemné motoriky, představivosti a soustředění. Jedná se o vystřižení jednotlivých částí sněhuláka, které pak děti dávají lepením do celku.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:43, zhlédnuto 3950×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sněhové vločky

Pracovní list rozvíjející představivost, pozornost, zrakové vnímání a smysl pro detail.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:29, zhlédnuto 3096×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hudební nástroje

Čím se na který hudební nástroj hraje? Rozvoj pozornosti, vyjadřování, slovní zásoby - povídání nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:58, zhlédnuto 4569×, hodnocení: Hodnocení: 1

51 — 60 z celkem 171
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…