RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 171

Jak se jmenují prsty?

Děti v pracovním listu vybarvují podle předlohy, porovnávají velikosti a při práci si upevňují názvy jednotlivých prstů ruky.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 10:18, zhlédnuto 5473×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co si přeji od Ježíška

Omalovánka na téma Vánoce, do které děti dokreslují svá přání. Po výtvarné činnosti následuje rozhovor nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 9:49, zhlédnuto 6416×, hodnocení: Hodnocení: 1

Schovaná zvířátka v lese

Děti procvičují postřeh, pozornost a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:16, zhlédnuto 6587×, hodnocení: Hodnocení: 1

Strašidelný hrad

Děti rozvíjí pozornost, zrakové vnímání a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:11, zhlédnuto 4471×, hodnocení: Hodnocení: 1

Domino

Děti si procvičují logické myšlení, zrakové vnímání a představivost. Měla by předcházet samotná hra domino, aby děti znaly její pravidla.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:04, zhlédnuto 2024×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Co se na obrázku ztratilo?

Děti procvičují pozornost, postřeh a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:01, zhlédnuto 2584×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co mi přinesl Mikuláš

Děti si procvičí představivost a paměť. Malují na základě vlastních prožitků. Následovat může povídání nad obrázky.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 8:57, zhlédnuto 9280×, hodnocení: Hodnocení: 1

Postav si svého sněhuláka

Rozvoj jemné motoriky, představivosti a soustředění. Jedná se o vystřižení jednotlivých částí sněhuláka, které pak děti dávají lepením do celku.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:43, zhlédnuto 3995×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sněhové vločky

Pracovní list rozvíjející představivost, pozornost, zrakové vnímání a smysl pro detail.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:29, zhlédnuto 3145×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hudební nástroje

Čím se na který hudební nástroj hraje? Rozvoj pozornosti, vyjadřování, slovní zásoby - povídání nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:58, zhlédnuto 4643×, hodnocení: Hodnocení: 1

51 — 60 z celkem 171
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…