RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 398

Vyprávění Datla Dalibora

V dětech se snažíme rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou a učíme je přírodu chránit. Tento integrovaný blok je součástí celoročního projektu "Cestičkou do lesa".

Alžběta Palatinová, publikováno 28.11.2006 0:00, zhlédnuto 14654×

Bylinky pro zdraví

Projekt "Bylinky pro zdraví" umožňuje dětem přímá pozorování a zpracovávání bylinek. Prohlubuje jejich smysly, zdokonaluje hrubou a jemnou motoriku. Rozvíjí hudební, výtvarné i pracovní činnosti.

Marie Kotková, publikováno 23.10.2006 0:00, zhlédnuto 20826×

Závěrečná miniolympiáda

Děti se učí aktivně podílet na ochraně přírody plněním zajímavých úkolů, využívají poznatky, dovednosti a schopnosti, které si osvojily v průběhu projektu "Skřítek na výpravách do říše zvířat" (článek popisuje…

Miroslava Strakatá, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 10686×

Podzimní les sovičky Jůly

V dětech se snažíme probouzet potřebu pobývat v podzimní přírodě, hledat její krásy a zákonitosti, učit je přírodu chránit, rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou, vnímat přírodu a její proměny všemi smysly.

Jana Mlynková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 24638×

Poznáváme vodní svět

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na získávání poznatků týkajících se vody na Zemi ve všech jejích podobách. Děti se hrovou formou seznámí s vlastnostmi vody, s životem u vody v našich…

Eva Chládková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 34196×

Pohádková zahrada

Naučit se vnímat řád světa a jeho přirozené změny, vyjadřovat své prožitky pomocí tvořivých činností.

Aneta Burešová, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 26969×

Náš táta šel na houby

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů, rozvíjet své dosavadní…

Eva Pipková, publikováno 27.1.2006 0:00, zhlédnuto 48247×

K čemu jsou barevné kontejnery?

Denně chodíme okolo barevných kontejnerů a ptáme se, k čemu slouží. Dříve než to společně s dětmi zjistíme, ale musíme vědět co odpad je, jak se rozděluje, o jaké materiály se jedná. Tím si společně uvědomíme,…

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 24396×

391 — 398 z celkem 398


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
14.7.2020 17:00
Příští rok budu učit po pěti letech opět dějepis ve francouzštině, od roku 2015 jsem…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
13.7.2020 19:52
Jak učitele ustájit, nakrmit, vybavit a všestranně opečovat. Tohle téma se před koncem…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…