RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 398

Vyprávění Datla Dalibora

V dětech se snažíme rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou a učíme je přírodu chránit. Tento integrovaný blok je součástí celoročního projektu "Cestičkou do lesa".

Alžběta Palatinová, publikováno 28.11.2006 0:00, zhlédnuto 14086×

Bylinky pro zdraví

Projekt "Bylinky pro zdraví" umožňuje dětem přímá pozorování a zpracovávání bylinek. Prohlubuje jejich smysly, zdokonaluje hrubou a jemnou motoriku. Rozvíjí hudební, výtvarné i pracovní činnosti.

Marie Kotková, publikováno 23.10.2006 0:00, zhlédnuto 19394×

Závěrečná miniolympiáda

Děti se učí aktivně podílet na ochraně přírody plněním zajímavých úkolů, využívají poznatky, dovednosti a schopnosti, které si osvojily v průběhu projektu "Skřítek na výpravách do říše zvířat" (článek popisuje…

Miroslava Strakatá, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 10056×

Podzimní les sovičky Jůly

V dětech se snažíme probouzet potřebu pobývat v podzimní přírodě, hledat její krásy a zákonitosti, učit je přírodu chránit, rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou, vnímat přírodu a její proměny všemi smysly.

Jana Mlynková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 23724×

Poznáváme vodní svět

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na získávání poznatků týkajících se vody na Zemi ve všech jejích podobách. Děti se hrovou formou seznámí s vlastnostmi vody, s životem u vody v našich…

Eva Chládková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 31891×

Pohádková zahrada

Naučit se vnímat řád světa a jeho přirozené změny, vyjadřovat své prožitky pomocí tvořivých činností.

Aneta Burešová, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 25559×

Náš táta šel na houby

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů, rozvíjet své dosavadní…

Eva Pipková, publikováno 27.1.2006 0:00, zhlédnuto 43699×

K čemu jsou barevné kontejnery?

Denně chodíme okolo barevných kontejnerů a ptáme se, k čemu slouží. Dříve než to společně s dětmi zjistíme, ale musíme vědět co odpad je, jak se rozděluje, o jaké materiály se jedná. Tím si společně uvědomíme,…

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 22950×

391 — 398 z celkem 398


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
24.6.2019 18:42
Skupina PPUČ
Cílem letní školy PPUČ v roce 2019 je upevňovat a šířit sdílenou představu o…
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
20.6.2019 21:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 20. 6. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
15.6.2019 16:41
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda může ředitelka mš nařídit pedagogům, aby nepřímou…
13.6.2019 11:25
Zapojte se do prázdninové akce pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem do škol.…
18.6.2019 8:06
Možná vám to přijde neuvěřitelné, ale v Americe mají neziskové vzdělávací instituce…
14.6.2019 12:26
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Už jste slyšeli o KuliFerdovi? Jsou to pracovní sešity pro předškoláky, které hravou…