RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 398

Vyprávění Datla Dalibora

V dětech se snažíme rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou a učíme je přírodu chránit. Tento integrovaný blok je součástí celoročního projektu "Cestičkou do lesa".

Alžběta Palatinová, publikováno 28.11.2006 0:00, zhlédnuto 14605×

Bylinky pro zdraví

Projekt "Bylinky pro zdraví" umožňuje dětem přímá pozorování a zpracovávání bylinek. Prohlubuje jejich smysly, zdokonaluje hrubou a jemnou motoriku. Rozvíjí hudební, výtvarné i pracovní činnosti.

Marie Kotková, publikováno 23.10.2006 0:00, zhlédnuto 20676×

Závěrečná miniolympiáda

Děti se učí aktivně podílet na ochraně přírody plněním zajímavých úkolů, využívají poznatky, dovednosti a schopnosti, které si osvojily v průběhu projektu "Skřítek na výpravách do říše zvířat" (článek popisuje…

Miroslava Strakatá, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 10600×

Podzimní les sovičky Jůly

V dětech se snažíme probouzet potřebu pobývat v podzimní přírodě, hledat její krásy a zákonitosti, učit je přírodu chránit, rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou, vnímat přírodu a její proměny všemi smysly.

Jana Mlynková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 24570×

Poznáváme vodní svět

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na získávání poznatků týkajících se vody na Zemi ve všech jejích podobách. Děti se hrovou formou seznámí s vlastnostmi vody, s životem u vody v našich…

Eva Chládková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 33684×

Pohádková zahrada

Naučit se vnímat řád světa a jeho přirozené změny, vyjadřovat své prožitky pomocí tvořivých činností.

Aneta Burešová, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 26818×

Náš táta šel na houby

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů, rozvíjet své dosavadní…

Eva Pipková, publikováno 27.1.2006 0:00, zhlédnuto 47964×

K čemu jsou barevné kontejnery?

Denně chodíme okolo barevných kontejnerů a ptáme se, k čemu slouží. Dříve než to společně s dětmi zjistíme, ale musíme vědět co odpad je, jak se rozděluje, o jaké materiály se jedná. Tím si společně uvědomíme,…

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 24202×

391 — 398 z celkem 398


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.6.2020 16:12
Dobrý den, skvělý dotaz! Ne, registrace na Metodickém portálu není třeba. U vstupu do…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
2.6.2020 12:11
Jana
Dobrý den, je třeba registrace na rvp.cz, aby bylo možné webinář sledovat? Jaká je…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
2.6.2020 9:18
Marek z Ostravy
Jsem jednoznačně pro digitalizaci základních komunikačních kanálů mezi školou a…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…