RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 398

Vyprávění Datla Dalibora

V dětech se snažíme rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou a učíme je přírodu chránit. Tento integrovaný blok je součástí celoročního projektu "Cestičkou do lesa".

Alžběta Palatinová, publikováno 28.11.2006 0:00, zhlédnuto 14701×

Bylinky pro zdraví

Projekt "Bylinky pro zdraví" umožňuje dětem přímá pozorování a zpracovávání bylinek. Prohlubuje jejich smysly, zdokonaluje hrubou a jemnou motoriku. Rozvíjí hudební, výtvarné i pracovní činnosti.

Marie Kotková, publikováno 23.10.2006 0:00, zhlédnuto 20875×

Závěrečná miniolympiáda

Děti se učí aktivně podílet na ochraně přírody plněním zajímavých úkolů, využívají poznatky, dovednosti a schopnosti, které si osvojily v průběhu projektu "Skřítek na výpravách do říše zvířat" (článek popisuje…

Miroslava Strakatá, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 10712×

Podzimní les sovičky Jůly

V dětech se snažíme probouzet potřebu pobývat v podzimní přírodě, hledat její krásy a zákonitosti, učit je přírodu chránit, rozvíjet pocit sounáležitosti s přírodou, vnímat přírodu a její proměny všemi smysly.

Jana Mlynková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 24675×

Poznáváme vodní svět

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na získávání poznatků týkajících se vody na Zemi ve všech jejích podobách. Děti se hrovou formou seznámí s vlastnostmi vody, s životem u vody v našich…

Eva Chládková, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 34311×

Pohádková zahrada

Naučit se vnímat řád světa a jeho přirozené změny, vyjadřovat své prožitky pomocí tvořivých činností.

Aneta Burešová, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 27043×

Náš táta šel na houby

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů, rozvíjet své dosavadní…

Eva Pipková, publikováno 27.1.2006 0:00, zhlédnuto 48394×

K čemu jsou barevné kontejnery?

Denně chodíme okolo barevných kontejnerů a ptáme se, k čemu slouží. Dříve než to společně s dětmi zjistíme, ale musíme vědět co odpad je, jak se rozděluje, o jaké materiály se jedná. Tím si společně uvědomíme,…

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 24452×

391 — 398 z celkem 398


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…