RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 162

Co si přeji od Ježíška

Omalovánka na téma Vánoce, do které děti dokreslují svá přání. Po výtvarné činnosti následuje rozhovor nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 30.4.2010 9:49, zhlédnuto 6408×, hodnocení: Hodnocení: 1

Schovaná zvířátka v lese

Děti procvičují postřeh, pozornost a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:16, zhlédnuto 6586×, hodnocení: Hodnocení: 1

Strašidelný hrad

Děti rozvíjí pozornost, zrakové vnímání a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:11, zhlédnuto 4468×, hodnocení: Hodnocení: 1

Domino

Děti si procvičují logické myšlení, zrakové vnímání a představivost. Měla by předcházet samotná hra domino, aby děti znaly její pravidla.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:04, zhlédnuto 2022×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Co se na obrázku ztratilo?

Děti procvičují pozornost, postřeh a orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 9:01, zhlédnuto 2581×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co mi přinesl Mikuláš

Děti si procvičí představivost a paměť. Malují na základě vlastních prožitků. Následovat může povídání nad obrázky.

Jana Šonková, publikováno 7.4.2010 8:57, zhlédnuto 9232×, hodnocení: Hodnocení: 1

Postav si svého sněhuláka

Rozvoj jemné motoriky, představivosti a soustředění. Jedná se o vystřižení jednotlivých částí sněhuláka, které pak děti dávají lepením do celku.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:43, zhlédnuto 3993×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sněhové vločky

Pracovní list rozvíjející představivost, pozornost, zrakové vnímání a smysl pro detail.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:29, zhlédnuto 3141×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hudební nástroje

Čím se na který hudební nástroj hraje? Rozvoj pozornosti, vyjadřování, slovní zásoby - povídání nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:58, zhlédnuto 4640×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co roste na stromě a co pod zemí?

Děti spojují ovoce a zeleninu s obrázkem podle toho, kde daný druh roste. Využití vlastních vědomostí, procvičení paměti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:20, zhlédnuto 4669×, hodnocení: Hodnocení: 1

51 — 60 z celkem 162
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 8:37
Skupina PPUČ
Společenství praxe proběhlo distančně dne 25. listopadu 2020. Toto je digitální portfolio SP.
16.11.2020 17:48
Lehkým mentálním retardací a středně těžkým mentální retardací ukázat klukům jak…
23.11.2020 8:00
Roční období je téma, které děti provází v mateřské i na základní škole po celý…
21.11.2020 17:37

Dobrý den,

Mužu se zeptat, kde jste našly v powerpointu to pravítko.

23.11.2020 15:56
Skupina PPUČ
16.11.2020 17:40
Měli bise obrátit na ministerstvo školství se podíval RVP zss střední mentální…
21.11.2020 18:00
Kolegyně Lída Kovaříková ve svém článku shrnuje rozdílné úhly pohledu na tvorbu blogu.…
19.11.2020 17:53
Elektornické zdroje a literaturu najdete v blogovém příspěvku.
23.11.2020 12:07
Skupina PPUČ
Společenství praxe ICT na podzim 2020 se uskutečnilo online na počátku listopadu (4. 11.…