RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 183

Dýňová strašidýlka

Pracovní list rozvíjí pozornost a postřeh. Může sloužit jako předloha, na jejímž základě si můžete vyrobit dýňová strašidla.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:38, zhlédnuto 4428×, hodnocení: Hodnocení: 1

Barevný had

Pracovní list rozvíjí pozornost, představivost, logické myšlení a prostorovou orientaci. Děti mají za úkol překreslit barvy a symboly na těle hada v pozměněné pozici.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 11:11, zhlédnuto 3152×, hodnocení: Hodnocení: 1

Nářadí

Tento pracovní list děti vyplňují na základě vlastních vědomostí a zkušeností. Rozvoj logického myšlení.

Jana Šonková, publikováno 15.12.2009 8:17, zhlédnuto 2272×, hodnocení: Hodnocení: 1

Korálkový strom

Děti si procvičí barvy, pozornost, pravou a levou stranu - zrcadlové vidění, orientaci v prostoru.

Jana Šonková, publikováno 14.12.2009 9:17, zhlédnuto 4080×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co do lesa nepatří?

Pracovní list, ve kterém děti mohou uplatnit své osobní poznatky a zkušenosti. Rozvoj logického myšlení, rozumových schopností a zrakového vnímání.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:56, zhlédnuto 9105×, hodnocení: Hodnocení: 1

Čtyři roční období

V pracovním listu si děti ověřují své všeobecné znalosti pojmů jaro, léto, podzim, zima a procvičují logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 7.10.2009 15:37, zhlédnuto 10040×, hodnocení: Hodnocení: 1

Labyrint

Ve spleti cestiček děti hledají tu správnou k cíli.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:38, zhlédnuto 3236×, hodnocení: Hodnocení: 2

Motýli a květiny

Pracovní list slouží k procvičení pojmů malý, větší, největší.

Jana Šonková, publikováno 5.10.2009 8:33, zhlédnuto 3277×, hodnocení: Hodnocení: 1

Světlé x tmavé květiny

Pracovní list, ve kterém si děti procvičí zrakové vnímání, znalost barev a jejich odstínů.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 13:17, zhlédnuto 2166×, hodnocení: Hodnocení: 1

Překresli čtverce

Děti si procvičí spojení ruky a oka, rozvoj pozornosti, soustředěnosti a prostorové orientace.

Jana Šonková, publikováno 2.10.2009 10:14, zhlédnuto 2370×, hodnocení: Hodnocení: 1

111 — 120 z celkem 183


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
9.7.2020 11:34
V dnešním digitálním světě existuje mnoho technologií i vzdělávacích zdrojů, které je…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
9.7.2020 8:45
Chtěla bych se žáky vytvářet a zároveň bych k tomu chtěla využít digitální…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…