- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Tolik předmětů, kolik je teček
Pracovní listy pro děti mateřských škol. Rozvoj matematických představ způsobem tolik-kolik. Děti mají zakreslit tolik předmětů podle toho, kolik vidí teček, a naopak.
Kolik je...?
Materiál obsahuje interaktivní prezentaci zaměřenou na přiřazování, k tomu odpovídající pracovní listy a karty k vystřižení a přiřazování v prostoru (ve třídě). Materiál lze využít nejen pro předškoláky.
LUPO – barvy, čísla a tvary
Formou hry se děti učí barvy, počítat do šesti a základní tvary. Hrou děti doprovází papoušek LUPO. Hra v programu PowerPoint je v zazipovaném souboru.
Vybarvování geometrických tvarů
Děti podle pokynů vybarvují obrázky, které se skládají z geometrických tvarů. Zároveň počítají, kolik je na obrázku čtverců, obdélníků, trojúhelníků a kruhů.
Lego – uspořádání bodů
Činnostní aktivita inspirovaná teorií instrumentálního obohacování R. Feuersteina na motivy instrumentu Uspořádání bodů. Vzorový obrazec (čtverec) je schován ve shluku okolních bodů a děti mají za úkol ho objevit.…
Nepořádný Péťa
V pracovním listě musí děti pomoci malému Péťovi s úklidem jeho pokoje. Dalším jejich úkolem je správné třídění odpadů podle barev popelnic, v grafomotorických cvičeních vybarvují čepici a ponožky.
Jana a hvězdička
Jana a hvězdička je program inspirovaný nejen stejnojmenným příběhem Wernera Heiduczka, ale také zájmem dětí o vesmír. Program je zaměřený zejména na osobnostní a sociální rozvoj, rozvoj řeči a pohybu, doplněný o…
Domov
Prezentace slouží k upevňování logického myšlení – řád domova, pořádek. Děti mají za úkol určit, co do daného pokoje patří, co nikoli. Klikají na obrázky, nepatřící nábytek zmizí, ostatní zčervená.
Znáte pohádky?
Prezentace pomáhá rozvíjet logické myšlení. Na každém snímku je jedna pohádka a k ní zadaný úkol – vybrat obrázek související s pohádkou.
Dovádění s vílou Voděnkou
Program seznamuje děti prostřednictvím vlastního smyslového prožitku s vlastnostmi vody. Vede děti k zájmu o vodu. Vybízí také k dalšímu domácímu zkoumání vody a k výtvarným činnostem, které využívají potenciál vody.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|