- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Mašinka
Pracovní list z kolekce Moje značka je zaměřen na rozvíjení početní představivosti, pozornosti, výslovnosti a paměti. Říkanka slouží jako motivace k pohybové aktivitě, v další části pracovního listu děti kreslí do…
Geometrická zvířátka
Pracovní list je určen předškolním dětem nejstarší věkové skupiny. Jeho cílem je rozvinout u dětí poznávání jednoduchých obrazně znakových systémů, pracuje se základními geometrickými tvary. Nejprve se děti učí…
Měsíček
Pracovní list z kolekce Moje značka, určený k procvičení logického uvažování a myšlení, postřehu, pozornosti, orientaci, výslovnosti i paměti. Děti určují, který obrázek do řádku nepatří (ten přeškrtnou).…
Ztracený medvídek
Pracovní list je určen pro předškolní děti. Je zaměřen na zrakové vnímání, pozornost, rozumové schopnosti a soustředění. Děti mají za úkol najít obrázek, který mezi ostatní nepatří.
Pavlův dům
Pracovní list - omalovánka určený předškolním dětem nejstarší věkové skupiny. Představuje náročnější formu práce se základními geometrickými tvary, pomáhá při nácviku odlišování celku a jeho jednotlivých…
Který pes nepatří mezi ostatní
Pracovní list je zaměřen na zrakové vnímání, pozornost, rozumové schopnosti a soustředění. Děti mají za úkol najít obrázek, který mezi ostatní nepatří.
Velikonoční zajíček
Pracovní list se dá využít v tematice Velikonoce a je zaměřen na matematické představy (počítání do pěti). Zároveň procvičuje zrakovou percepci. Děti si zajíčka mohou také vybarvit.
Kouzelná rybka
Děti si v pracovním listu procvičí jemnou motoriku při vybarvování. Nad obrázkem může následovat diskuze o tom, jaké přání by měla zlatá rybka splnit. Připomenutí pohádky O zlaté rybce.
Hvězdička
Pracovní list z kolekce Moje značka, který obsahuje báseň o hvězdičce, zakreslování podle předlohy a četbu podle obrázků. Cílem zakreslování je vést děti k přemýšlení, k nalézání pravidla při vytváření algoritmů.
Jak se jmenují prsty?
Děti v pracovním listu vybarvují podle předlohy, porovnávají velikosti a při práci si upevňují názvy jednotlivých prstů ruky.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|