RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 339

Co patří do čaje?

Rozvoj rozumových schopností, zrakového vnímání, myšlení.

Jana Šonková, publikováno 25.9.2009 10:38, zhlédnuto 2951×, hodnocení: Hodnocení: 1

Homonyma

Před vypracováním pracovního listu je nutné jednoduché vysvětlení přiměřené věku dětí, co jsou homonyma. Formou hry, ukázkou předmětů tak, aby děti pochopily různý význam stejně znějících slov.

Jana Šonková, publikováno 23.9.2009 9:41, zhlédnuto 5326×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejné hrnečky?

Rozvoj pozornosti, spojení ruky a oka, rozvoj kreativity. Děti si vybarví hrnečky podle vlastního nápadu.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:25, zhlédnuto 3243×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co můžeme vidět na louce?

Rozvoj myšlení, rozumových schopností, znalostí a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:22, zhlédnuto 4056×, hodnocení: Hodnocení: 2

Chybějící obrázek

Pracovní list slouží k rozvoji matematických představ a logického myšlení. Dítě určuje počet a dokresluje prázdné políčko.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 18.9.2009 12:08, zhlédnuto 2779×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co k sobě patří?

Pracovní list rozvíjející logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 18.9.2009 12:02, zhlédnuto 2787×, hodnocení: Hodnocení: 1

Jak patří obrázky za sebou?

Soubor obrázků, na kterých si děti procvičují a ujasňují časovou a významovou posloupnost.

Jana Šonková, publikováno 15.9.2009 8:56, zhlédnuto 3092×, hodnocení: Hodnocení: 2

Skládačka - geometrické tvary

Pracovní listy slouží k rozvoji oblasti zrakového vnímání dítěte (zraková analýza a syntéza), zároveň procvičují poznávání barev a geometrických tvarů. Pomůcky: nůžky

Bc. Michaela Gondeková, publikováno 14.9.2009 10:09, zhlédnuto 5611×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domeček

S pracovním listem si děti upevňují určení místa (nad a pod). Při manipulaci s nůžkami si zdokonalují jemnou motoriku.

Jana Šonková, publikováno 14.9.2009 10:07, zhlédnuto 3132×, hodnocení: Hodnocení: 1

Teplo x zima - sportování

Rozvoj logického myšlení, využití znalostí na základě vlastních zkušeností.

Jana Šonková, publikováno 11.9.2009 9:38, zhlédnuto 6076×, hodnocení: Hodnocení: 1

211 — 220 z celkem 339


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 9:50
Dobrý den, je možné najít ještě někde prezentaci ke stažení? Děkuji :)
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…