RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 339

Co patří do čaje?

Rozvoj rozumových schopností, zrakového vnímání, myšlení.

Jana Šonková, publikováno 25.9.2009 10:38, zhlédnuto 2981×, hodnocení: Hodnocení: 1

Homonyma

Před vypracováním pracovního listu je nutné jednoduché vysvětlení přiměřené věku dětí, co jsou homonyma. Formou hry, ukázkou předmětů tak, aby děti pochopily různý význam stejně znějících slov.

Jana Šonková, publikováno 23.9.2009 9:41, zhlédnuto 5381×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejné hrnečky?

Rozvoj pozornosti, spojení ruky a oka, rozvoj kreativity. Děti si vybarví hrnečky podle vlastního nápadu.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:25, zhlédnuto 3289×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co můžeme vidět na louce?

Rozvoj myšlení, rozumových schopností, znalostí a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:22, zhlédnuto 4184×, hodnocení: Hodnocení: 2

Chybějící obrázek

Pracovní list slouží k rozvoji matematických představ a logického myšlení. Dítě určuje počet a dokresluje prázdné políčko.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 18.9.2009 12:08, zhlédnuto 2817×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co k sobě patří?

Pracovní list rozvíjející logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 18.9.2009 12:02, zhlédnuto 2819×, hodnocení: Hodnocení: 1

Jak patří obrázky za sebou?

Soubor obrázků, na kterých si děti procvičují a ujasňují časovou a významovou posloupnost.

Jana Šonková, publikováno 15.9.2009 8:56, zhlédnuto 3129×, hodnocení: Hodnocení: 2

Skládačka - geometrické tvary

Pracovní listy slouží k rozvoji oblasti zrakového vnímání dítěte (zraková analýza a syntéza), zároveň procvičují poznávání barev a geometrických tvarů. Pomůcky: nůžky

Bc. Michaela Gondeková, publikováno 14.9.2009 10:09, zhlédnuto 5705×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domeček

S pracovním listem si děti upevňují určení místa (nad a pod). Při manipulaci s nůžkami si zdokonalují jemnou motoriku.

Jana Šonková, publikováno 14.9.2009 10:07, zhlédnuto 3181×, hodnocení: Hodnocení: 1

Teplo x zima - sportování

Rozvoj logického myšlení, využití znalostí na základě vlastních zkušeností.

Jana Šonková, publikováno 11.9.2009 9:38, zhlédnuto 6141×, hodnocení: Hodnocení: 1

211 — 220 z celkem 339


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
13.7.2020 19:52
Jak učitele ustájit, nakrmit, vybavit a všestranně opečovat. Tohle téma se před koncem…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…