RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 339

Co patří do čaje?

Rozvoj rozumových schopností, zrakového vnímání, myšlení.

Jana Šonková, publikováno 25.9.2009 10:38, zhlédnuto 2995×, hodnocení: Hodnocení: 1

Homonyma

Před vypracováním pracovního listu je nutné jednoduché vysvětlení přiměřené věku dětí, co jsou homonyma. Formou hry, ukázkou předmětů tak, aby děti pochopily různý význam stejně znějících slov.

Jana Šonková, publikováno 23.9.2009 9:41, zhlédnuto 5405×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdeš stejné hrnečky?

Rozvoj pozornosti, spojení ruky a oka, rozvoj kreativity. Děti si vybarví hrnečky podle vlastního nápadu.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:25, zhlédnuto 3304×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co můžeme vidět na louce?

Rozvoj myšlení, rozumových schopností, znalostí a soustředěnosti.

Jana Šonková, publikováno 22.9.2009 8:22, zhlédnuto 4211×, hodnocení: Hodnocení: 2

Chybějící obrázek

Pracovní list slouží k rozvoji matematických představ a logického myšlení. Dítě určuje počet a dokresluje prázdné políčko.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 18.9.2009 12:08, zhlédnuto 2834×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co k sobě patří?

Pracovní list rozvíjející logické myšlení.

Jana Šonková, publikováno 18.9.2009 12:02, zhlédnuto 2843×, hodnocení: Hodnocení: 1

Jak patří obrázky za sebou?

Soubor obrázků, na kterých si děti procvičují a ujasňují časovou a významovou posloupnost.

Jana Šonková, publikováno 15.9.2009 8:56, zhlédnuto 3147×, hodnocení: Hodnocení: 2

Skládačka - geometrické tvary

Pracovní listy slouží k rozvoji oblasti zrakového vnímání dítěte (zraková analýza a syntéza), zároveň procvičují poznávání barev a geometrických tvarů. Pomůcky: nůžky

Bc. Michaela Gondeková, publikováno 14.9.2009 10:09, zhlédnuto 5732×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domeček

S pracovním listem si děti upevňují určení místa (nad a pod). Při manipulaci s nůžkami si zdokonalují jemnou motoriku.

Jana Šonková, publikováno 14.9.2009 10:07, zhlédnuto 3204×, hodnocení: Hodnocení: 1

Teplo x zima - sportování

Rozvoj logického myšlení, využití znalostí na základě vlastních zkušeností.

Jana Šonková, publikováno 11.9.2009 9:38, zhlédnuto 6159×, hodnocení: Hodnocení: 1

211 — 220 z celkem 339


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
27.9.2020 9:00
Rádi bychom pozvali odbornou veřejnost na online konferenci s názvem Vzdělávání…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…