- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Počítáme s přírodou
Prezentace sloužící k procvičení přírodovědných vědomostí a matematických úkonů. Děti si procvičí počítání od jedné do pěti a logické myšlení.
Kdo kde bydlí?
Pracovní list pro děti předškolního věku. Děti se učí rozeznávat zvířata, hmyz, lidi a jejich obydlí. Určují, kde kdo žije. Spojují dvojice k sobě.
Doplňování
Jedná se o pracovní list zejména pro starší věkovou skupinu předškolních dětí. V listě si děti procvičí jemnou motoriku,přesnost a v neposlední řadě také logické myšlení.
Rozpoznávání tvarů
Pracovní list pro děti předškolního věku. List slouží k procvičení pozornosti dětí, schopnosti rozlišovat tvary. Prostřednictvím pracovního listu si děti současně rozvíjí logické myšlení, postřeh a představivost.
Děti pilné jako včeličky – 2. část
Pokračování dílu Děti pilné jako včeličky 1 předkládá náměty pro práci s dětmi v mateřských školách. Jsou zde aplikovány početní představy a fyzikální zákony do pohybových her a přírodovědných vycházek.…
Korálky
Sada pracovních listů zaměřených na poznávání barev; třídění podle barev; určování počtu; koordinaci ruky a oka.
Voda je vzácný poklad
Charakteristika integrovaného bloku: Prostřednictvím tématu o vodě se děti seznamovaly s vlastnostmi a potřebou vody, jejím znečištěním apod. Očekávané výstupy: mít poznatky o okolním prostředí (voda, živočichové); mít…
Pět dní v indické džungli
Cílem integrovaného bloku je seznámit děti s prostředím džungle v Asii, přiblížit jim způsob života a chování některých typických obyvatel (tygr bengálský, slon indický, páv korunkatý), nabídnout srovnání s přírodou…
Sedí si kos na keříčku, zpívá šípkům svou písničku
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je součástí školního programu "Od jara do zimy". Je zaměřen na poznávání plodů podzimu se specifikací plodů keřů. K motivaci dětí je zde využita pohádka "O šípkové…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|