- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Stromy v písničkách
Pomocí obrázků děti poznávají písničky, pojmenovávají a rozlišují stromy. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro starší děti.
Já jsem muzikant
Děti pomocí obrázků poznávají hudební nástroje, pohybem předvádí hru na nástroje a napodobují zvuky. Poznávají rozdíl mezi sólovým a sborovým zpěvem.
Práce s pohádkou – O neposlušných kůzlátkách
Materiál obsahuje jednotlivé pracovní listy vztahující se k dané pohádce a další materiály pro práci s pohádkou. Jedná se zejména o úkoly rozvíjející grafomotoriku, pravolevou orientaci a orientaci na ploše, porovnávání…
Zvířátka v písničkách – II
Pomocí obrázků děti poznávají písničky a doplňují chybějící zvířátka na obrázcích. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro starší děti.
Dokresli obrázky
Pracovní list rozvíjí jemnou motoriku, děti zároveň procvičují počítání do pěti, přiřazují své obrázky k tečkám.
Zvířátka v písničkách – I
Pomocí obrázků děti poznávají písničky. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro mladší děti.
Velikonoce s počítáním
Soubor tří pracovních listů, ve kterých si děti procvičí základní znalosti geometrických tvarů, počítání, ale také postřeh. Jednotlivé úkoly se vztahují k Velikonocům.
Skládací cirkus
Materiál obsahuje papírovou skládačku cirkusu, který si děti vybarví, vystřihnou a prostorově složí. Přiloženy jsou i diplomy - cirkusově motivované.
Interaktivní hra - dopravní výchova
Děti se pomocí interaktivní hry naučí přecházet přes přechod řízený semafory. Pokud nebudou respektovat semafor, dojde ke srážce s automobilem. K dopravní nehodě je mobilem zavolána sanitka a policie.
Práce s pohádkou - O Červené karkulce
Materiál obsahuje jednotlivé pracovní listy vztahující se k dané pohádce a další materiály pro práci s pohádkou. Jedná se zejména o úkoly rozvíjející grafomotoriku, rozvoj myšlení a slovní zásoby, tvoření rýmů.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
15.1.2021 19:23
fórum Profese učitele
Nařídit učitelům sedět ve škole "od - do" může jen někdo, kdo se chová jako…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
15.1.2021 15:22
ivulenka
fórum Online setkávání
Ahoj Leni, děkuji ti moc za tohle suprové zjištění Já jsem se také v poslední době…
|
11.1.2021 11:06
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt Místní akční plán (MAP), který je zaměřen na rozvoj mateřských a základních…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|