Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 422

Zelenina a stín

Prezentace se orientuje na názvy základních druhů zeleniny v kombinaci s trénováním zrakového vnímání dítěte.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 9.3.2010 9:54, zhlédnuto 7418×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Postav si svého sněhuláka

Rozvoj jemné motoriky, představivosti a soustředění. Jedná se o vystřižení jednotlivých částí sněhuláka, které pak děti dávají lepením do celku.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:43, zhlédnuto 4216×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sněhové vločky

Pracovní list rozvíjející představivost, pozornost, zrakové vnímání a smysl pro detail.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 10:29, zhlédnuto 3289×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hudební nástroje

Čím se na který hudební nástroj hraje? Rozvoj pozornosti, vyjadřování, slovní zásoby - povídání nad obrázkem.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:58, zhlédnuto 4874×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co roste na stromě a co pod zemí?

Děti spojují ovoce a zeleninu s obrázkem podle toho, kde daný druh roste. Využití vlastních vědomostí, procvičení paměti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 9:20, zhlédnuto 4834×, hodnocení: Hodnocení: 1

Začáteční písmenko S, Š

Rozvoj logického myšlení, pozornosti a sluchového vnímání. Schopnost rozpoznat počáteční písmenko ve slově.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:59, zhlédnuto 2348×, hodnocení: Hodnocení: 1

Zacvičte si s námi

Rozvoj pozornosti a zrakového vnímání. Pracovní list lze použít jako předlohu při cvičení pro děti (např. zkusíme cvik v modrém kroužku).

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:50, zhlédnuto 2899×, hodnocení: Hodnocení: 1

Stavíme město

Pracovní list rozvíjí smysl pro detail, pozornost a zrakové vnímání. Děti mají vystřihnout domečky a podle předlohy sestavit město.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:48, zhlédnuto 2981×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co plave a co se potopí?

Tomuto pracovnímu listu by měly předcházet pokusy s vodou. Děti si vyzkouší, které předměty plavou a které ne. Na základě těchto vědomostí vypracují pracovní list. Pochopení pojmů lehký, těžký.

Jana Šonková, publikováno 8.3.2010 8:36, zhlédnuto 3249×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co na obrázku přibylo?

Děti procvičují postřeh, orientaci v prostoru a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 5.3.2010 14:54, zhlédnuto 2255×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

211 — 220 z celkem 422


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…