- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Rozpustilé básničky pro malé dětské ručičky
Materiál obsahuje básničky, které jsou doprovázeny jednoduchou hříčkou s prstíky. Jejich záměrem je podpořit rozvoj verbálních dovedností i jemné motoriky dítěte, posílit artikulační, dechové i hlasové stereotypy.…
Divadélko se zvířátky
Materiál „Divadélko se zvířátky v ZOO“ obsahuje krátkou veršovanou pohádku s výchovným poučením. Součástí jsou také papírové loutky, které lze vystřihnout a nalepit na špejli. Je určený hlavně dětem…
Veršované kresbičky pro kluky a holčičky
Materiál obsahuje obrázky, které pomáhají rozvíjet grafomotorické dovednosti. Každý obrázek doprovází krátká básnička, která dětem pomáhá snadněji zvládnout jednotlivé fáze kreslení. Dítě obtahuje předkreslené…
Veršované divadélko
Materiál „Veršované divadélko“ obsahuje krátkou veršovanou pohádku s výchovným poučením. Součástí jsou také papírové loutky, které lze vystřihnout a nalepit na špejli. Je určený především dětem předškolního a…
Více/méně
Pracovní list by měl napomoci žákovi k uvědomění si pojmů více/méně. Využívá základní počítání do 5, pracuje rovněž s určováním barev a základních tvarů.
Kreslení s počítáním
Pracovní listy pro žáky předškolního věku, ve kterých dle zadaného počtu dokreslují prvky do obrázku (počet oken apod.). Listy rozvíjejí zejména základní číselné a matematické pojmy, grafomotoriku, koordinaci oko-ruka.
Ovoce a zelenina – pexeso
Děti interaktivní formou poznávají různé druhy ovoce a zeleniny.
Bouřka
Tento pracovní list je určen k poznávání změn v přírodě. Seznamuje předškolní děti s přírodním jevem – duhou. Zároveň si děti procvičují barvy.
Pexeso – dopravní prostředky
Děti si interaktivní formou procvičí znalosti dopravních prostředků. Pexeso je vhodné i pro týmovou práci.
Profese
Tento pracovní list je určen pro děti předškolního věku. Poznávají v něm jednotlivá povolání. Slouží také ke sluchové diferenciaci, děti určují počáteční písmeno a počet slabik.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|