- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Matematické pexeso pro předškoláky
Pracovní list obsahuje kartičky vhodné na zalaminování a rozstříhání. Na několika kartičkách je vždy stejný počet předmětů a těm odpovídá stejný počet geometrických tvarů. Hraje se jako klasické pexeso, kde k sobě…
V sadu a na zahradě
Pracovní list je motivovaný obrázkem zahrádky. Děti zde počítají obrázky, zabývají se pojmy méně, více, stejně, vpravo, vlevo.
Na jakém místě sedí zvířátko
V pracovním listě děti určují číslo, na kterém sedí zvířátko.
Na pastvě
V materiálu naleznete čtyři pracovní listy, ve kterých si děti procvičí své matematické dovednosti, pravolevou orientaci a logické myšlení.
Graf a ovoce
V pracovním listu si děti zopakují pojem řádek, sloupec a seznámí se s jednoduchým grafem. Graf zadává počet kusů ovoce (1‒3), které vybarví.
Vysypané ovoce
Pracovní list obsahuje rozházené obrázky ovoce. Úkolem dětí je vyhledat a vybarvit zadaný počet jednotlivých druhů.
Princeznička na bále...
Pracovní list slouží k procvičování počtu 1‒3 vybarvováním korálků, které děti střídají v logických řadách (A, B; ABC). Samy zvolí barvy a jejich kombinace.
Sloupkové počitadlo
Pracovní listy se sloupkovými počitadly slouží k rozvíjení představ o čísle, rozvíjení početních představ přiřazováním (1‒5) a k opakování základních barev.
Meloun a matematika
Pracovní listy jsou určeny pro docvičování matematických představ o čísle (1–5). Děti zakreslí do obrázku melounu tolik semínek, kolik zadává počet teček v rámečku a obráceně.
Přeházené ponožky
Pracovní listy jsou určeny pro docvičování matematických představ o čísle (1–5). Podle počtu teček ze zadání děti vybarví pár ponožek (pojmy levá, pravá). Zvolí barvy a samy vybarví páry ponožek, určí jejich velikost.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|