RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 420

Boty

Pracovní list Boty je zaměřen na podporu předmatematických dovedností a myšlení. Autorkou materiálu z pracovního sešitu KuliFerda je Mgr. Jana Pechancová. V rámci pracovního listu děti správně pojmenovávají jednotlivé…

Mgr. Jan Fišar, publikováno 18.3.2013 8:32, zhlédnuto 2423×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hřiště

Pracovní list Hřiště je zaměřen na podporu zrakového vnímání a orientace. Autorkou materiálu z pracovního sešitu KuliFerda je Mgr. Jana Pechancová. V rámci pracovního listu Hřiště se předškoláci učí rozlišovat a…

Mgr. Jan Fišar, publikováno 11.3.2013 9:33, zhlédnuto 2120×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vyznáš se ve školce?

Pracovní list Vyznáš se ve školce? je zaměřen na podporu předmatematických dovedností a myšlení. Autorkou materiálu z pracovního sešitu KuliFerda je Mgr. Jana Pechancová. V rámci pracovního listu Vyznáš se ve školce? děti…

Mgr. Jan Fišar, publikováno 4.3.2013 8:37, zhlédnuto 5232×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kde se opravují auta?

V prezentaci se děti seznámí s provozem autodílny a nářadím, které při své práci používají automechanici.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 9.1.2013 11:32, zhlédnuto 3214×, hodnocení: Hodnocení: 3

Budík

Materiálem je pracovní list, na němž děti vnímají jednotlivé tvary obrázků a čísel. Nevybarvené tvary v horní části listu umožňují jeho využití jak u mladších dětí, tak u předškoláků. Mladším dětem učitelka…

Radka Stehlíková, publikováno 1.12.2011 14:34, zhlédnuto 4502×, hodnocení: Hodnocení: 1

Lupo – lidské tělo

Formou hry se děti učí základní části lidského těla. Hrou děti doprovází papoušek Lupo. Hra v programu PowerPoint je v zazipovaném souboru.

Mgr. Vendula Budínová, publikováno 30.11.2011 14:57, zhlédnuto 12646×, hodnocení: Hodnocení: 4

Strašidlákov

Společně s čarodějnicí Xylofénou a Elvírou žáci počítají předměty na obrázku. Jejich dalším úkolem je najít ukrytou truhlu a zjistit, co bylo v truhle ukryto.

Mgr. Edita Havránková, publikováno 30.11.2011 12:42, zhlédnuto 6441×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kruhy, logické myšlení

Materiál obsahuje pět pracovních listů, kde děti musí podle smyslu vkládat správné obrázky do kruhů. Obtížnost se postupně zvyšuje. Při práci na počítačích nebo dataprojektoru mohou děti s obrázky hýbat, pokud bude…

Monika Schejbalová, publikováno 30.11.2011 12:00, zhlédnuto 5539×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počasí

Materiál obsahuje prezentaci k vysvětlení pojmů počasí a na ní navazující pracovní listy, grafomotorické listy a kalendář.

Ing. Jan Fišer, publikováno 30.11.2011 11:55, zhlédnuto 11956×, hodnocení: Hodnocení: 2

Co je stejné

Materiál obsahuje dvě interaktivní prezentace na upevnění pojmu stejný, stejná, stejné.

Ing. Jan Fišer, publikováno 30.11.2011 11:30, zhlédnuto 4844×, hodnocení: Hodnocení: 3

41 — 50 z celkem 420
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.11.2019 16:55
Kolegové, Pedagogická komora, z.s., připravila k připomínkování dokument Hlavní směry…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

12.11.2019 16:15
V příloze pdf najdete metodický postup, jak realizovat toto téma + druhá příloha pdf…
4.11.2019 11:56
Marie
Vážená paní Petro, pokud byste měla zájem poskytnout mi (samozřejmě zcela anonymně)…
8.11.2019 12:00
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a…
8.11.2019 22:41
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství…
12.11.2019 11:22
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
3.11.2019 18:54
Zdravím, nechci se stavět do role oběti, ale jako začínající učitelka 1.třídy na…
6.11.2019 9:34
Pracuji jako učitelka v menší mateřské školce na maloměstě již poměrně dlouhou dobu…
8.11.2019 7:39
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete…
12.11.2019 11:07
Projekt Programy pro školy - ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační Program:…