Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 455

Stopy

Pracovní list rozvíjí znalosti o přírodě, pozornost a myšlení. Děti mají za úkol rozpoznat, komu patří stopy, a následně přiřadit k obrázku správný domeček.

Jana Šonková, publikováno 5.2.2010 13:28, zhlédnuto 3685×, hodnocení: Hodnocení: 1

Počasí

Děti přiřazují symbol pro stav počasí s konkrétní fotografií.

Bc. Regina Pivková, publikováno 4.2.2010 9:56, zhlédnuto 8290×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Ruka

Děti v pracovním listu pojmenovávají a počítají prsty ruky. Po celou dobu pracují dle instrukcí s pastelkami.

Magdalena Málková, publikováno 3.2.2010 10:12, zhlédnuto 8665×, hodnocení: Hodnocení: 2

Voda a její užitek

V pracovním listu děti uplatní své znalosti a zkušenosti o vodě. Přiřazují k sobě obrázky, které k sobě tematicky patří a činnost slovně komentují.

Jana Šonková, publikováno 3.2.2010 8:19, zhlédnuto 4560×, hodnocení: Hodnocení: 1

Počasí

Při vyplňování tohoto pracovního listu děti vycházejí z vlastních vědomostí. Materiál rozvíjí myšlení a pozornost.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:50, zhlédnuto 6242×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co patří do krabice?

Rozvoj logického uvažování, pozornosti a myšlení.

Jana Šonková, publikováno 2.2.2010 8:13, zhlédnuto 2506×, hodnocení: Hodnocení: 1

Čím nám jsou užitečná domácí zvířata?

Tímto pracovním listem si děti procvičí znalosti o užitku domácích zvířat.

Jana Šonková, publikováno 1.2.2010 11:57, zhlédnuto 8234×, hodnocení: Hodnocení: 1

Obrysy

Rozvoj pozornosti, zrakového vnímání a představivosti.

Jana Šonková, publikováno 1.2.2010 9:15, zhlédnuto 2338×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dopravní prostředky

Puzzle s dopravními prostředky. Děti určují počáteční hlásku slova s rozdělují slova na slabiky.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.1.2010 11:50, zhlédnuto 6476×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dopravní obrázek

Děti si procvičují orientaci v prostoru, vědomosti z dopravní výchovy, pozornost.

Jana Šonková, publikováno 16.12.2009 16:40, zhlédnuto 4995×, hodnocení: Hodnocení: 1

241 — 250 z celkem 455


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
4.12.2020 8:30
Pojďte se společně s námi ohlédnout za proběhlou minikonferencí digitální gramotnosti. V…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
3.12.2020 16:28
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
2.12.2020 14:27
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
30.11.2020 8:30
„Cože? To jsem asi špatně slyšela. Tomu fakt nerozumím. Jak oddřít? A od čeho má…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ