Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 942

Druhy a skupenství látek – opakování

Prezentace aktivně opakuje znalosti o druzích látek a změnách skupenství látek.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 3.4.2019 9:22, zhlédnuto 349×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 3.4.2019 0:00, zhlédnuto 1413×, 1 komentář

Na Spomocníkovi – díl 3.: Ondřej Neumajer

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.3.2019 0:00, zhlédnuto 876×

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto 897×

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto 1236×

Druhy látek a jejich vlastnosti – Pracovní list

Pracovní list – tabulky, v kterých žák rozlišuje jednotlivé druhy látek a jejich vlastnosti.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 7.3.2019 9:36, zhlédnuto 356×, hodnocení: Hodnocení: 2

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 1022×

Savci – Nej...

Prezentace ověřující obecný přehled a znalosti žáků o zajímavostech savců – největší, nejrychlejší apod.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.3.2019 9:10, zhlédnuto 337×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto 1282×, 1 komentář

Na Spomocníkovi – díl 1.: Bořivoj Brdička

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.2.2019 0:00, zhlédnuto 2061×, 2 komentáře

1 — 10 z celkem 942
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.5.2019 14:21
barachovancova
Nemůžu nikde vyhledat a názory lektorů se liší. Má být v ŠVP PV uvedena použitá…
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
15.5.2019 19:25
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 15. 5. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.5.2019 9:43
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 23. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
16.5.2019 10:52
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
13.5.2019 14:13
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
16.5.2019 9:40
fórum Aktuality
- online setkání - středa 22. 5. 2019, 20:00 Elixír do škol a podpora rozvoje digitálních…
16.5.2019 9:57
Můžete ho nějak využít ve výuce? Jasně že ano! A co takhle k tématu média a reklama?…
7.5.2019 16:59
Ještě trochu jinak. Nemá smysl žákům zakazovat mobily, pokud se s tím neztotožní. Pak…
13.5.2019 14:09
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV