Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 939

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Druhy látek a jejich vlastnosti – Pracovní list

Pracovní list – tabulky, v kterých žák rozlišuje jednotlivé druhy látek a jejich vlastnosti.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 7.3.2019 9:36, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Savci – Nej...

Prezentace ověřující obecný přehled a znalosti žáků o zajímavostech savců – největší, nejrychlejší apod.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.3.2019 9:10, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

Na Spomocníkovi – díl 1.: Bořivoj Brdička

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

V Digicentru s micro:bity

O setkání v brněnském Digicentru s Barborou Havířovou, Miroslavem Suchým a BBC micro:bity, které nebylo pouhým workshopem, ale představením s tím nejlepším obsazením.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.1.2019 0:00, zhlédnuto ×

Žák bez znalosti češtiny ve třídě – část 2

Seriál článků popisuje na případu konkrétního žáka-cizince bez znalosti češtiny proces integrace do základní školy, sestavení plánu pedagogické podpory (PLPP) a jeho naplňování a je doplněn o praktickou ukázku.

Alice Kourkzi, publikováno 24.10.2018 9:32, zhlédnuto ×

Obratlovci – opakování

Prezentace slouží k opakování rozdělení obratlovců do jednotlivých tříd.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 9.10.2018 9:38, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 939
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.3.2019 17:49
Dobrý den, možná byste se mohla inspirovat z toho, jak citovat RVP ZV. Zkuste, prosím.
21.3.2019 19:19
Eva Fanfulová a Markéta Čonková se budou věnovat praktickým příkladům rozvíjení…
24.3.2019 19:55
Doug Belshaw shrnuje vývoj projektu Open Badges, který v režii IMS Global Learning Consortium…
21.3.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 21. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
24.3.2019 22:21
kasovami
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc ohledně citování RVP PV.
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
24.3.2019 16:43
Sara Friedman v The Journal oznamuje publikování nové zprávy zabývající se wellbeingem…
21.3.2019 8:53
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
22.3.2019 8:33
Marie
Dobrý den. V RVP ZV je uvedeno na straně 114,že "Na deset základních témat (EV) navazuje…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
24.3.2019 8:02
V tom případě mě mrzí, že jsem dost nezdůraznil, že pouze sděluji to, co tvrdí PR…
20.3.2019 19:13
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 20. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…