Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 943

Druhy látek a jejich vlastnosti – Pracovní list

Pracovní list – tabulky, v kterých žák rozlišuje jednotlivé druhy látek a jejich vlastnosti.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 7.3.2019 9:36, zhlédnuto 860×, hodnocení: Hodnocení: 2

Savci – Nej...

Prezentace ověřující obecný přehled a znalosti žáků o zajímavostech savců – největší, nejrychlejší apod.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.3.2019 9:10, zhlédnuto 865×, hodnocení: Hodnocení: 3

Žák bez znalosti češtiny ve třídě – část 2

Seriál článků popisuje na případu konkrétního žáka-cizince bez znalosti češtiny proces integrace do základní školy, sestavení plánu pedagogické podpory (PLPP) a jeho naplňování a je doplněn o praktickou ukázku.

Alice Kourkzi, publikováno 24.10.2018 9:32, zhlédnuto 2432×

Obratlovci – opakování

Prezentace slouží k opakování rozdělení obratlovců do jednotlivých tříd.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 9.10.2018 9:38, zhlédnuto 1047×, hodnocení: Hodnocení: 3

Český občan bez znalosti češtiny v základní škole – část 1

Školy hledají způsoby, jak si poradit s výukou žáků s nedostatečnou znalostí češtiny. Kromě žáků-cizinců přibývají i děti s českým státním občanstvím, kteří se vrací ze zahraničí s nulovou nebo velmi omezenou…

Eva Popelková, publikováno 1.10.2018 9:05, zhlédnuto 3055×

Plazi

Prezentace seznamující se základními charakteristickými znaky plazů. Je spojená s aktivitou - hádej, jaký plaz jsem.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 1.10.2018 8:58, zhlédnuto 918×, hodnocení: Hodnocení: 3

V lese

Prezentace ověřující schopnosti poznávání lesních zvířat a rostlin. Součástí je i pomůcka pro samostatnou nebo skupinovou práci.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 13.9.2018 9:11, zhlédnuto 1407×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zelenina – poznávání

Prezentace ověřující znalosti žáků v oblasti rozlišování druhů zeleniny. V první prezentaci k obrázkům přidávají názvy společně. V druhé prezentaci mohou pracovat samostatně nebo ve skupinách.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 16.7.2018 8:53, zhlédnuto 1320×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kovy

Prezentace seznamující s nejznámějšími kovy a jejich využitím v praxi. Na závěr prezentace je vložen opakovací test.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.7.2018 9:21, zhlédnuto 1085×, hodnocení: Hodnocení: 4

Případová studie – žák s poruchou autistického spektra a jeho začlenění do třídy ve škole běžného typu (4. část a závěr)

Vzhledem k tomu, že se v současné době zvyšuje počet dětí s poruchami autistického spektra (PAS) integrovaných do běžných škol a PAS jsou navíc z hlediska edukačního procesu nejobtížněji uchopitelné a průběh…

Mgr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 14.6.2018 10:40, zhlédnuto 3384×

11 — 20 z celkem 943
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…