Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 947

Závody na sněhu – numerace 0–10

Soubor materiálu je zaměřen na numeraci v oboru 0–10. Materiály mohou být použity v návaznosti nebo samostatně. Žáci si procvičí pozornost, představivost, číselné řady, porovnávání čísel apod.

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 28.11.2012 12:00, zhlédnuto 5130×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele II.

Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Time management umožňuje efektivní nakládání s časem, dobrý pracovní výkon a současně…

Zuzana Černá, publikováno 27.11.2012 10:19, zhlédnuto 9621×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele I.

Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Učitel je postaven do situace, kdy musí během relativně krátké doby splnit velké množství…

Zuzana Černá, publikováno 26.11.2012 10:34, zhlédnuto 10733×, hodnocení: Hodnocení: 3

Velká Británie

Projet zaměřený na život ve Velké Británii přibližuje zemi jakožto hostitele letních olympijských her 2012.

Ivana Spěváčková, publikováno 22.11.2012 10:10, zhlédnuto 13297×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití ICT u dětí se speciálními potřebami: Software pro podporu edukace žáků se specifickými poruchami učení

Publikace je teoreticky zaměřena na oblast využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jejím cílem je poskytnout zájemcům přehled o současném stavu…

Pavel Zikl, publikováno 16.11.2012 10:44, zhlédnuto 8826×

Dítě s mentálním postižením ve škole: Možnosti vzdělávání žáků s mentálním postižením

Jak se projevuje mentální postižení? Jakým způsobem se vzdělávají žáci s mentálním postižením? Jak probíhá diagnostika a jaké možnosti se nabízí v poradenství? Čím je specifická komunikace a terapeuticko-formativní…

Petra Bendová, Pavel Zikl, publikováno 6.11.2012 10:06, zhlédnuto 20869×

Jak přežít s poruchami učení: Jak se vypořádat s pocity smutku, křivdy a hněvu

Ukázka pochází z knihy Jak přežít s poruchami učení autorů G. Fishera a R. Cummings, která pomáhá přímo žákům řešit jejich nesnáze při vyučování, pomáhá vyrovnat se s nezdary při přípravě do školy.

Gary Fischer, publikováno 1.11.2012 14:18, zhlédnuto 4570×, 1 komentář

Kariérové poradenství pro osoby se zdravotním postižením není luxus, ale motivace a pomoc k aktivnímu životu

Lidé se zdravotním postižením mají většinou stejné aspirace a životní plány jako lidé bez znevýhodnění. Chtějí být společnosti užiteční, pracovně se realizovat, založit rodinu, věnovat se svým zájmům. Povinností…

Ivana Eliášková, publikováno 22.10.2012 11:12, zhlédnuto 6132×

Bezbariérová výuka jazyků

Speciální program pomáhá při výuce angličtiny běžné populaci i dětem s dyslexií. Je vhodný pro školní výuku i domácí přípravu. Je využitelný také pro výuku dalších cizích jazyků. Program může používat každý…

Dagmar Rýdlová, publikováno 15.10.2012 12:51, zhlédnuto 4645×

Individuální vzdělávací plán pro žáka střední školy se specifickou poruchou učení a chování - návod na vypracování

Individuální vzdělávací plán umožňuje vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, v našem případě žáků se specifickými poruchami učení a chování. IVP respektuje formu, obsah a metody odpovídající…

Marie Velflová, publikováno 15.10.2012 12:46, zhlédnuto 8232×

241 — 250 z celkem 947


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…