- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Výuka k různosti - Zpravodaj č. 4
Zpravodaj č. 4 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.
Korespondence – psaní adresy
Pracovní list, díky němuž si žáci procvičí psaní adres na obálky, přiložená prezentace umožňuje zároveň vše žákům ukazovat a doplňovat na interaktivní tabuli.
Dotazník
Osobní dotazník zahrnuje většinu dotazníkových položek, s nimiž se mohou žáci setkat a které se týkají jejich osoby (rodné příjmení, stav, státní příslušnost, trvalé bydliště, pohlaví, datum a místo narození...).…
Dyslexie, autismus, ADHD a teď… Králova řeč?
Porucha řeči zvaná koktavost je problémem, se kterým se mnozí učitelé u svých žáků setkávají. Článek přináší základní informace o koktavosti a několik doporučení pro učitele, jak koktavost chápat a jak přistupovat…
Roční období – kartičky
Kartičky k procvičování názvů ročních období a jednotlivých měsíců. Součástí jsou čtyři obrázky charakteristické pro jednotlivé roční období. Jde o formu činnostního učení, kdy se žák učí formou manipulace s pomůckou.
Rodina
Pracovní list k procvičení slovní zásoby z tématu Rodina – jména rodičů, věk členů rodiny. Součástí je osmisměrka a obrázek členů rodiny.
Domácí zvířata a jejich mláďata
Pracovní list k procvičování názvů domácích zvířat, jejich rodin. Součástí je cvičení na poznávání zvířat dle jejich stínů a kartičky na rozstříhání (zvířecí rodiny – činnostní učení).
Rodina – práce v domácnosti
Pracovní list k procvičení slovní zásoby prací, které vykonáváme v domácnosti. Součástí listu jsou barevné obrázky prací v domácnosti a zašifrovaná zpráva.
Učitel (něco k začátku školního roku)
Zářijové zamyšlení nad profesí učitele...
Kompozice jako součást hudební výchovy
Příspěvek shrnuje základní teoretická východiska začlenění kompozice do oblasti hudební výchovy, která jsou v každé své vývojové etapě určována jak progresivními, tak i konzervativními koncepčními přístupy.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|