Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 956

Najdi dvojice a vytvoř větu

Žáci vyhledávají dvojice logicky spolu souvisejících obrázků. Podle nich pak tvoří věty na téma, která jsou daná obrázky.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.9.2017 8:40, zhlédnuto 2643×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdi stejné zlomky

Karetní hra se zlomky.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 21.8.2017 8:26, zhlédnuto 2461×, hodnocení: Hodnocení: 2

Přídavná jména přivlastňovací

Rozšíření učiva druhů přídavných jmen o přivlastňovací.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 31.7.2017 8:05, zhlédnuto 4693×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pohádka – práce s textem

Práce s textem - pohádka - vyhledávání, doplňování a zakončování textů.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 27.6.2017 8:05, zhlédnuto 7122×, hodnocení: Hodnocení: 3

Domino – Zlomky

Hra domino na téma zlomky a desetinná čísla a zlomky a celá čísla.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 19.6.2017 8:02, zhlédnuto 2232×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zábavná matematika II.

Žáci si zábavnou formou procvičují a upevňují násobilku 1-9 a sčítání a odčítání do 100.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 27.4.2017 8:46, zhlédnuto 3386×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počítáme do 100

V pracovním listě žáci procvičují sčítání a odčítání do 100, porovnávají čísla a odpovídají na otázky. Početní příklady mají 3 stupně náročnosti.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 25.4.2017 8:43, zhlédnuto 5097×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zábavná matematika I.

Žáci si zábavnou formou procvičují násobení a dělení, sčítání a odčítání do 100.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 20.4.2017 8:45, zhlédnuto 4506×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počítáme do 100 II.

Žáci si zábavnou formou samostatně, ve dvojicích nebo skupině procvičují násobení, dělení, sčítání a odčítání do 100. Příklady přiřazují ke správnému výsledku.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 18.4.2017 8:12, zhlédnuto 2037×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Násobky čísel 7, 8, 9

Žáci si s pomocí tabulky opakují násobkové řady 7, 8, 9. Počítají příklady na násobení, dělení a +, - do 100. Vyhledávají a spojují příklady se stejným výsledkem.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 11.4.2017 8:13, zhlédnuto 6701×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 2

51 — 60 z celkem 956
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…