Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 943

Digitální portfolia ke vzdělávání žáků při zdravotnických zařízeních

Informace o vzniku nových digitálních portfolií ke vzdělávání žáků při zdravotnických zařízeních.

Monika Sopková, publikováno 26.3.2010 9:28, zhlédnuto 6493×, 1 komentář

Digitální portfolia pro speciální vzdělávání

Informace o vzniku nových digitálních portfolií pro speciální vzdělávání.

Monika Sopková, publikováno 25.3.2010 9:20, zhlédnuto 4430×

Co dělat, když...

Článek nabízí stručný „krizový scénář“ v situacích týkajících se rizikového chování žáků ve škole (šikana, záškoláctví, agresivita, podezření na týrání a zneužívání aj.).

Silvie Šilhanová, publikováno 25.3.2010 8:58, zhlédnuto 18674×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výuka k různosti – Zpravodaj č. 1

Zpravodaj č. 1 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.

Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání, publikováno 20.3.2010 10:56, zhlédnuto 10818×, hodnocení: Hodnocení: 4

Fakultní školy

Příspěvek připomíná neutěšenou situaci v oblasti vstupu absolventů pedagogického studia do učitelské praxe. V souvislosti s úvahami o možnostech asistovaného počátku pedagogického působení elévů učitelské profese se…

Naděžda Morávková, publikováno 11.3.2010 11:49, zhlédnuto 50803×, hodnocení: Hodnocení: 3

Čtení s porozuměním

Pracovní list rozvíjí čtení textů s porozuměním. Po přečtení krátkého textu se žák pokouší sestavit obrázek popisované krajiny pomocí přiložených obrázků.

Mgr. Martina Malinová, publikováno 10.3.2010 12:56, zhlédnuto 11209×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

První čtení 3

V levé části pracovního listu žák čte jednoduché obrázky se spojkami A, I. Pravou část listu můžeme zakrýt či přeložit. Po četbě se může žák pokusit vyhledávat změny v pravé části stránky, popřípadě doplňovat.

Mgr. Martina Malinová, Mgr. Zuzana Školeková, publikováno 10.3.2010 12:17, zhlédnuto 3006×, hodnocení: Hodnocení: 2

První čtení 2

V levé části pracovního listu žák čte jednoduché obrázky se spojkami A, I. Pravou část listu můžeme zakrýt či přeložit. Po četbě se může žák pokusit vyhledávat změny v pravé části stránky, popřípadě doplňovat.

Mgr. Martina Malinová, Mgr. Zuzana Školeková, publikováno 10.3.2010 11:42, zhlédnuto 2717×, hodnocení: Hodnocení: 2

Projektové dny ve škole můžeme doporučit

Pozitivní působení projektových dnů ve vyučovacím procesu.

Mgr. Miroslava Sedlárová, publikováno 10.3.2010 10:21, zhlédnuto 6525×

První písmeno

Pracovní list tvoří kartičky s obrázky začínajícími hláskami M, L, T, S. Žáci jednotlivé obrázky pojmenovávají a přiřazují k danému písmenu, které je jeho součástí.

Mgr. Martina Malinová, publikováno 9.3.2010 9:23, zhlédnuto 2892×, hodnocení: Hodnocení: 2

661 — 670 z celkem 943


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 16:25
Existují dva nesouvisející odborné pojmy entropie: termodynamická entropie a entropie…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…